مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه قدس گفت: انشاءالله در سال جدید همچون گذشته با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در انجام ماموریت ها به نحو احسن عمل کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۵۷۹۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه حضرت محمدرسول الله(ص)تهران بزرگ؛ حجت الاسلام  زحمتکش، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت قدس در جمع پایوران خواهر این ناحیه ضمن تبریک سال نو و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت:سال جدید سال اقدام و عمل است و باید همه ی ما تلاش کنیم تا با پیروی از رهبر معظم انقلاب ، مأموریت های محوله را به نحو احسن انجام دهیم.

 وی ضمن تشکر از دست اندرکاران راهیان نور ناحیه قدس گفت: تمامی کسانی که در زیارت زائران سرزمین های دفاع مقدس محل حضور شهیدان نقش داشته و دارند به یقین از اجر و ثواب فراوان جهاد و شهادت برخوردار هستند.

حجت الاسلام زحمتکش با تشریح برنامه های نمایندگی ولی فقیه اظهار داشت : برای برگزاری دوره های تربیت و تعالی شورای حوزه ها و پایگاه ها در اسرع وقت برنامه ریزی شود تا این دوره بهتر از سال های گذشته برگزار گردد.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای کارکنان خواهر ناحیه قدس، از دیدار با علما و مراجع در سال جدید خبر داد.

ارسال نظرات