فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: با افراد مختلف دولت از جمله شخص ریاست جمهور و معاون اول جلسات متعددی داشته‌ایم و برنامه ها و فعالیت های خودمان را تبیین کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۶۵۵۸۵۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در دیدار نوروزی با کارکنان قرارگاه طی سخنانی اظهار داشت: برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی یک آماده‌باش صد درصدی به همه مجموعه‌های وابسته به قرارگاه داده ایم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به برخی از موفقیت های این قرارگاه در سال 1394 گفت: بحمدالله سال گذشته سال بسیار خوبی بود و توانستیم پروژه‌های بزرگی را همچون فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، آزاد راه حرم تا حرم، مس سنگون و خطوط مترو در شهرهای مختلف را به طور رسمی به بهره برداری برسانیم.
وی با اشاره به افتتاح فاز نخست صحن حضرت زهرا(س) در بارگاه ملکوتی امیرالمومنین(ع) در ایام نوروز افزود: این را یک توفیق بزرگ برای خودمان و نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم که توانسته‌ایم این خدمت ناچیز را به آستان ائمه معصومین(ع) و فاطمه زهرا(س) تقدیم کنیم و إن شاءالله در آینده ای نزدیک مابقی فازهای این پروژه عظیم را به بهره برداری خواهیم رساند و معتقدیم این پروژه از مهمترین و با برکت ترین پروژه های قرارگاه است که بدون هیچگونه چشم داشت منفعتی و سودآوری انجام داده ایم و یقینا تمام پروژه های قرارگاه را بیمه خواهد کرد.
عبداللهی با انتقاد از برخی کارهای سطحی و روبنایی در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: شعار دادن برای اقتصاد مقاومتی بس است و آنگونه که مقام معظم رهبری بیان داشتند، اقدام و عمل باید کرد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه افزود: دولت های مختلف می‌آیند و می‌روند ولی آنچه مهم است نظام جمهوری اسلامی است و ما همه موظف به خدمت به این نظام اسلامی هستیم.
عضو ستاد اقتصاد مقاومتی در ادامه اظهار داشت: با افراد مختلف دولت از جمله شخص ریاست محترم جمهور و معاون اول جلسات متعددی داشته ایم و برنامه ها و فعالیت های خودمان را تبیین کرده‌ایم. ما به دور از هرگونه تنش زایی و ایجاد مجادله تنها کار و عمل را قبول داریم.
وی همچنین افزود: در سال گذشته به دفعات در خصوص 10 ابرپروژه بزرگ ملی قرارگاه صحبت کرده ایم و تصمیمات خوبی در حال انجام است. کلیات طرح ها را اکثر بزرگان و مراجع تصمیم گیری پذیرفته اند و امیدواریم که با همراهی هر چه بیشتر دولت و مجلس این مهم در سال 95 محقق گردد.
عبداللهی همچنین با اشاره به پروژه کمربند جنوبی تهران که عملیات اجرایی آن در سال 94 آغاز شد اظهار داشت: این پروژه، می تواند تاثیر بسیار چشمگیری در بهبود محیط زیست، کاهش ترافیک، صرفه جویی در مصرف سوخت و رفاه و آسایش هرچه بیشتر مردم شریف جامعه اسلامی داشته باشد.
وی با ضروری دانستن توجه به حوزه آب در کشورگفت: هم اکنون قرارگاه کارهای بسیار خوب و مهمی را در جمع آوری روان‌آب‌ها در دستور کار دارد و بر این باوریم که ضرورت ایجاب می کند منطقه ای مشابه منطقه پارس جنوبی برای استحصال آب شیرین از دریایی عمان و خلیج فارس راه اندازی شود تا بتوانیم با بحران آب پیش رو به شایستگی مقابله کنیم.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) همچنین خطاب به کارکنان و مدیران زیرمجموعه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اظهار داشت: در سال جاری هیچ رده ای را برای خدمت‌رسانی و سازندگی محدود نمی کنیم و البته این مهم باید با برنامه ریزی و نظارت هرچه بهتر از سوی ستاد مرکزی قرارگاه صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظرات