اعتبار نامه منتخب مردم گرمی در مجلس دهم اعطا شد

طی آئینی، اعتبار نامه نمایندگی مجلس شورای اسلامی منتخب مردم گرمی که به امضای فرماندار و رئیس ستاد انتخابات گرمی و اعضای هیات اجرایی و نظارت رسیده بود اعطا شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۸۶۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، طی آئینی، اعتبار نامه نمایندگی مجلس شورای اسلامی منتخب مردم گرمی که به امضای فرماندار و رئیس ستاد انتخابات گرمی و اعضای هیات اجرایی و نظارت رسیده بود اعطا شد.

دراین مراسم که اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان و هیئت اجرایی نیز حضور داشتند؛ رحیمی زاد فرماندار شهرستان گرمی ضمن تبریک به نماینده منتخب و قدردانی از مردم شهرستان گرمی بخاطر حضور 85 درصدی در انتخابات پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز تقدیر و تشکر از همه عوامل دخیل در انتخابات تاکید کرد: امیدواریم با پایان یافتن انتخابات، رقابت‌ها به رفاقت، همدلی و هم‌زبانی تبدیل شود و همه با هم با اتحاد و اتفاق و همگرائی بیشتر برای حل مشکلات و توسعه شهرستان گرمی و آبادانی ایران عزیز بکوشیم.

در پایان مراسم ضمن تقدیر از اعضای هیئت نظارت و اجرایی با اهدای لوح تقدیر اعتبارنامه نمایندگی آقای میر حمایت میرزاده منتخب مردم شهرستان گرمی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرد فرستاده شده از طرف وی توسط فرماندار اعطا شد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار