خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خبر داد؛
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از تکمیل 120واحد منزل مسکونی خانواده های نیازمند در روستاهای حاشیه کویر سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۵۸۶۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
جبار دوستمحمدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، يكي از برنامه‌هاي مهم سازمان بسيج سازندگي را محروميت‌زدايي دانست و اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با مشارکت کمیته امداد استان نسبت به تکمیل 120 واحد مسکونی برای خانواده تحت پوشش کمیته امداد در 7 روستای جنوبی شهرستان های دامغان و شاهرود خبر داد.

وي با بیان اینکه در راستاي تفاهم‌نامه بسيج سازندگي و كميته امداد 120 واحد منزل مسكوني براي خانواده‌هاي نيازمند در روستاهاي معلمان، حسینان، رشم، سطوه، بیدستان، مهدی آباد و کلاته میرزا که در حاشیه کویر مرکزی بنام سرکویر قرار دارند ساخته مي‌شود، افزود: اين واحدهاي مسكوني پس از تکمیل و ساخت به خانواده‌هاي نيازمند تحويل داده‌ مي‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اینکه ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی در روستاها توسط گروه های جهادی انجام خواهد شد، افزود: اردوهای جهادی تحول فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در مناطق محروم بوجود می آورند.

دوستمحمدي اظهار داشت: در حقیقت این اردوها مقدمات و ملزومات تحول در این عرصه را در روستاها ایجاد می کنند و به نوعی تسهیل گر محسوب می شوند که از این رو تکمیل 120 واحد منزل مسکونی در روستاهای منطقه سرکویر سمنان توسط تعدادی از گروه های جهادی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها