بازارچه عرضه محصولات دانشجویی با هدف حمایت از تولید و توزیع بدون واسطه کالاهای مورد نیاز دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۶۵۵۸۷۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حسن پیشدست دبیر شورای صنفی و رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هفته بازارچه عرضه محصولات دانشجویی با هدف حمایت از تولید و توزیع بدون واسطه کالاهای مورد نیاز دانشجویان به همت شورای صنفی- رفاهی دانشجویان با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیمه دوم فروردین ماه راه اندازی می شود.

پیشدست سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید را یادآور شد و گفت: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند، طبق فرموده مقام معظم رهبری خودمان باید آستین ها را بالازده و با عملیاتی کردن ایده ها و طرح هایمان به این طرح مقام معظم رهبری که به اذعان کارشناسان زبده جهانی، تنها راه نجات ایران از بن بست های اقتصادی است، رنگ و بوی واقعیت ببخشیم.

عضو شورای صنفی و رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی بازارچه دانشجویی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و گفت:دانشجویان کارآفرین و تولید کننده با حضور خود در این بازراچه می توانند علاوه بر معرفی محصولات خود به اساتید و دانشجویان گامی هرچند کوچک اما عملی در تحقق اقتصاد مقاومتی بردارند.

وی افزود: در این بازاچه علاوه بر ارائه نیازمندی های دانشجویان از قبیل کتاب و نرم افزارهای درسی و مهارتی و لوازم بهداشتی، تولیدات خود دانشجویان در راستای کارآفرینی و درآمد زایی دانشجویان در زمینه های صنایع دستی، تندیس های هنری،البسه و مواد غذایی نیز در معرض فروش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات