رئیس جهادکشاورزی شهرستان نیر:

خسارت 65 میلیارد ریالی سرما به باغ‌داران و کشاورزان نیری

مهدی احمدی گفت: طی بارش برف اخیر 65 میلیارد ریال خسارت سرمازدگی به باغات و زمین های کشاورزی شهرستان نیر وارد آمده است.
کد خبر: ۸۶۵۵۹۰۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدی احمدی، فرماندار نیر در بازدید از گردنه صائین گفت: بارش سنگین برف که از شب گذشته در شهرستان نیر شروع شده و هم اکنون هم ادامه دارد، تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان نیر را با مشکل مواجه کرده است.

در این بازدید که سرهنگ فتاحی رئیس پلیس راه استان اردبیل هم حضور داشت؛ فرماندار نیر از آمادگی کلیه نیروهای امدادی و مدیریت بحران شهرستان از شب گذشته تاکنون خبر داد و گفت: طی دیشب 15 نفر از مسافران در پایگاه امداد و نجات گردنه صائین اسکان داده شده و به بیش از 60 خودور امدادرسانی شده است تا مسیر خود را ادامه دهند.

در ادامه این بازدید سرهنگ فتاحی اظهار داشت: مسافرانی که قصد مسافرت از محورهای مواصلاتی برف گیر بخصوص گردنه صائین نیر را دارند حتما زنجیرچرخ داشته باشند وخودروی آنها به وسایل گرمایشی مجهز باشد.

مهارتی رئیس اداره راه و شهرسازی نیر هم از نمک پاشی محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: 27 دستگاه سنگین و نیمه سنگین درحال برف روبی راههای شهرستان می باشند.

ناصری رئیس جهادکشاورزی شهرستان نیر هم با اشاره به خسارت وارده از سرمازدگی چند روز اخیر بر اثر بارش برف در شهرستان گفت: طی بارش برف اخیر در سالجاری وسرمازدگی که به باغات و مزارع کشاورزی شهرستان نیر رخ داد، 65 میلیارد ریال خسارت سرمازدگی به باغات و زمین های کشاورزی شهرستان نیر وارد آمده است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار