اخلاق انتخاباتي در تبليغات انتخاباتي و فعاليت در چارچوب مقررات و قانون و ترجيح منافع ملي به منافع گروهي و شخصي باید رعايت شود.
کد خبر: ۸۶۵۵۹۳۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه اي كه با حضور منتخبين مرحله اول انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي حوزه هاي انتخابيه استان در محل استانداري برگزار شد، ضمن تاكيد بر رعايت اخلاق انتخاباتي در تبليغات انتخاباتي و فعاليت در چارچوب مقررات و قانون و ترجيح منافع ملي به منافع گروهي و شخصي، گفت: مرحله اول انتخابات با آرامش و امنيت و با هماهنگي ايجاد شده در استان به نحو مطلوبي برگزار شد.

مهندس انصاري افزود: اميدورايم دهم ارديبهشت در سه حوزه انتخابيه نيز انشاءالله شاهد حضور گسترده مردم و اجراي شايسته مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي باشيم.

وی ضمن تشريح روند رأي گيري و شمارش آراء كه به صورت الكترونيكي و دستي انجام مي گردد بر دقت و كاهش ضريب خطاي احتمالي اشاره نمود و مجدداً بر توجه كانديداها به فرايند انتخابات و نيز توجه مسئولين ستاد انتخاباتي داوطلبين و ضرورت آموزش اعضاي ستاد تاكيد نمود.

استاندار زنجان به ضرورت اجراي دستورالعمل فعاليت در شبكه هاي مجازي و اجتماعي اشاره نموده و توجه ويژه منتخبين و نيز هواداران و اعضاي ستاد تبليغاتي كانديداها در اين خصوص و پرهيز از هتك حرمت و تخريب در فضاي مجازي را يادآور شد.

 در ادامه جلسه كانديداهاي حوزه هاي انتخابي استان پيشنهادات و نقطه نظرات خود را مطرح و مهندس انصاري دستورات لازم را به ستاد انتخابات براي هر چه بهتر برگزار شدن مرحله دوم ابلاغ نمودند.

ارسال نظرات