به مناسبت روز زن:

برگزاری مراسم روز زن در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان

به مناسبت روز زن و مادر مراسمی در دومین هفته کاری سال مراسم روز زن در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۹۴۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت روز زن و مادر مراسمی در دومین هفته کاری سال در سالن اجتماعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با حضور مدیر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، مسئول نمايندگی ولی فقیه، معاونان، کلیه همکاران اداره کل، شهرستان زنجان و نیز بانوان شاغل در اداره کل و شهرستانها برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در خصوص نقش والا و با عظمت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) نمونه بارز حجاف و عفاف در اسلام می باشد و همکاران الگوی بانوی بزرگ اسلام را ارج نهاده و احترام گذراند.

حجت السلام رحیمی نیا اشاره به موفقیت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان کرد و افزود: هر آنچه باعث و بانی ارتقاء و فعالیت اداره کل در شاخص های ارزیابی می شود، همه مرهون فعالیت همکاران می باشد.

وی عنوان کرد: در سال 95 با توجه به شعار "اقتصاد مقاومتی ، اقدام عمل " از شما بزرگواران می خواهیم که صمیمانه  در خصوص اجرائی شدن این شعار خالصانه مثل سال های قبل  همگام با مسئولین و غیره باشید.  

در پایان از بانوان شاغل در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان و واحدهای تابعه با اهداء لوح و جوايز توسط  مدیر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان و مسئولان تقدير به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار