مسؤل کمیته انتظامات و تشریفات کنگره ملی شهدای گيلان با اشاره به انجام اقدامات امنیتی لازم برای برگزاری کنگره شهدای گیلان گفت: اقدامات لازم در راستای برگزاری کنگره ای آبرومند در استان انجام شده است.
کد خبر: ۸۶۵۵۹۵۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار میرحیدری در نشست هماهنگی نخستین کنگره ملی 8هزار شهید گیلان که در استانداری گیلان برگزار شد، از برگزاری 22جلسه توسط کمیته خبر داد و اظهار کرد: اين کميته متشکل از 5کارگروه امنیت، حفاظت، تشريفات، ارتباطات، انتظامات و استقبال است.

وی با بیان اینکه چهار محور و ایستگاه برای استقبال از مهمانان کنگره در نظرگرفته شده است افزود: مرز هوایی نیز برای استقبال از مهمانان کنگره ملی شهدای گیلان پیش بینی شده است.

مسؤل کمیته انتظامات و تشریفات کنگره ملی شهدای گيلان از ساماندهی 300خادم الشهدا برای خدمت به مهمانان کنگره در استان خبر داد و افزود: نخستین برنامه توجيحی خادمین الشهدا هفته جاری برگزار خواهد شد.

سردار میرحیدری با اشاره به تهیه يونيفرم مشخص برای خادمین یادآور شد: اقدامات لازم در راستای برگزاری کنگره ای آبرومند در استان انجام شده است.

وی بر استفاده از ظرفیت تمام دستگاه های استان تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم اقدامی ارزشمند و ماندگار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

 

ارسال نظرات