خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود:

باید در فعالیت ها و برنامه های امسال شعار رهبری انقلاب را در دستور کار جدی قرار داد

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود گفت: رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام نهاده اند و باید تلاش کنیم برنامه ها و فعالیت ها در راستای اسین شعار به طور جدی دنبال شود و بازخورد آن در جامعه منعکس گردد.
کد خبر: ۸۶۵۵۹۸۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین ابوذری در اولین جلسه شورای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در سال جدید با تبریک این سال و اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبری معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار کرد: باید تلاش کنیم سیاست ها و عمل ما در این سال با توجه به فرمایشات معظم له باشد.

وی افزود: در برنامه های اجرایی باید توجه شود که اقتصاد مقاومتی سرلوحه برنامه های کاری قرار گیرد و بسیجیان و پایگاه ها به این امر توجیه شوند.

ابوذری با بیان اینکه راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی راهبرد اقتصاد مقاومتی است بیان کرد: اقتصاد مقاومتی که رهبری معظم آن را چندسالی است تاکید دارند راهبردی جدی در حل مشکلات اقتصادی و در کنار آن سایر مشکلات ماست چرا که به تولید و سرمایه ملی توجه دارد و درون زاست.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: در چند سال اخیر سپاه و بسیج هم کارهایی بسیاری در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام داده اند که باید جدی تر دنبال شود و اطلاع رسانی در ابعاد مختلف به جامعه در این زمینه شود.

وی با بیان اینکه تلاش همه جانبه در جهت این شعار باید از طرف مردم و مسئولین انجام شود اظهار کرد: مردم ما نشان داده اند که همیشه در کنار نظام و دولت هستند و باید مسئولین و دولتمردان به اقتصاد مقاومتی اهتمام بیشتری داشته باشند و توجه خود را از خارج به داخل کشور معطوف نمایند و از صنعت و نیرو و سرمایه ملی حمایت بیشتری داشته باشند.

ابوذری با تاکید بر همدلی و همزبانی در تحقق شعار امسال گفت: همانطور که رهبری در حرم رضوی فرمودند باید همدلی و همزبانی همچنان باشد و ملت ما از دولت حمایت و دولت نیز در راستای فرمایشات رهبری نه در قئول بلکه در عمل اقدام نماید و در مسیر شکوفایی اقتصاد ملی و درون زایی کشور حرکت نمایند.

در این جلسه در خصوص برنامه های جاری حوزه در سال 95 و اقدام در خصوص تحقق شعار سال و برنامه های ابتکاری در این زمینه بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها