دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم قزوین گفت: تساهل و تسامح کاملا در رویکرد دولت نسبت به مسائل فرهنگی مشهود است اعتقاد به مبانی موجود در فرهنگ اسلامی، مبانی امام راحل و مقام معظم رهبری در این دولت دیده نمی شود.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۰۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
سید مرتضی حسینی دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: دیدگاه دولت ما در مسائل فرهنگی باز است یعنی خیلی اعتقادی به مبانی موجود در فرهنگ اسلامی ما، مبانی امام راحل و مقام معظم رهبری ندارد.

وی افزود: دولت در مسائل فرهنگی به حداقلی اعتقاد دارد تساهل و تسامح کاملا در رویکرد دولت نسبت به مسائل فرهنگی مشهود است و تا کنون هر توقعی از این دولت داشته ایم اجرایی نشده است.

حسینی اظهار داشت: دولت به ظاهر در مسائل فرهنگی حرف هایی می زند ولی در مقام عمل اقدامی صورت نمی دهد و در عمل همان فکر و اندیشه خاص خود را پیاده می کند.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها هشدار داده اند که در مسائل فرهنگی از کسانی حمایت شود که با جدیت کار می کنند و هیچ کس از آنها حمایت نمی کند ولی دولتمردان به این مسائل بی توجه هستند و گویی بنا ندارند که در مسائل فرهنگی قدم موثر و مفیدی بردارند.

ارسال نظرات