خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود تاکید کرد:

آشنا كردن بیش از پیش جامعه با فعالیت های بسیج و سپاه در عرصه های مختلف به خصوص اقتصاد مقاومتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در دیدار نوروزی با مسئول خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: باید تلاش کنیم تا بیش از پیش فعالیت های بسیج و سپاه در عرصه های مختلف به خصوص اقتصاد مقاومتی برای جامعه ما ملموس و عینی شود و آنها با این فعالیت ها آشنا شوند.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۳۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در دیدار نوروزی با مسئول دفتر خبرگزاری بسیج شاهرود که در منزل مسئول خبرگزاری بسیج شاهرود و با حضور مسئول مرکز راهبردی و بسیج اقشار شاهرود انجام شد با تبریک سال جدید و با اشاره به شعار سال(اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) اظهار کرد: بسیج و سپاه در امر تحقق راهبرد مقام معظم رهبری در امر اقتصاد مقاومتی در چند سال اخیر اقدام بسیاری انجام داده اند و هر چند که کم است اما با توجه به کارکرد سایر نهادهای مسئول چشمگیر و اثرگذار بوده است.

وی افزود: تلاش بسیج و سپاه در عرصه اقتصاد مقاومتی در چند سال اخیر با برنامه های مختلف از قبیل اردوهای جهادی و وام های اشتغال زایی و حمایت از ایجاد بنگاه های زودبازده و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه دنبال شده که همچنان ادامه خواهد داشت.

دامغانی با بیان اینکه این تلاش ها و فعالیت ها باید برای جامعه نیز بیان شود خاطر نشان کرد: انتظار ما از روابط عمومی و خبرگزاری بسیج و سپاه خبر در شهرستان این است که این فعالیت ها در سال جدید انعکاس داده و تلاش نمایند در جهت تحقق عملی شعار سال با توجه به حیط عمل خود اقدام نماید.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: امسال باید تلاش کنیم تا فعالیت های مختلف بسیج و سپاه در عرصه های مختلف و به خصوص اقتصاد مقاومتی برای جامعه بازگو شود و این فعالیت ها برای جامعه ملموس و عینی شود تا جامعه بداند بازوان انقلاب و نظام برای حفظ نظام و دستاوردهای آن در همه حوزه ها در حال تلاش و کوشش هستند و فقط عرصه دفاعی و امنیتی نیست.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات خبرگزاری بسیج در عرصه های مختلف فعالیتی بسیج به خصوص در اجلاسیه شهدا و همچنین هفته دفاع مقدس و بسیج گفت: باید این فعالیت ها در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بیشتر و اثرگذار تر باشد و باید ارتباط و تعامل بیشتری با رده ها و معاونت ها بسیج و سپاه انجام شود و در جهت همکاری و همراهی اقدام شود.

در این دیدار علی عامری مسئول خبرگزاری بسیج در شاهرود نیز با تقدیر از حضور فرماندهی سپاه بر انجام ماموریت ها محوله و تلاش در جهت تحقق اهداف بسیج و سپاه و انعکاس خبری برنامه ها برای تحقق و حرکت در مسیر تعرف شده سپاه و بسیج تاکید کرد.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت های سال 94 خبرگزاری بسیج در انعکاس اخبار و تعامل با خبرگزاری ها و نشریات محلی و استانی و کشور گفت: تلاش ما در طول سال 94 انعکاس فعالیت ها و زحمات عزیزان بسیجی و سپاه در فضای جامعه و در رسانه های دیداری و شنیداری بوده است و در سال 95 نیز با تلاش مضاعف سعی می کنیم تا با توجه به شعار سال فعالیت های بسیج و سپاه را بیشتر برای افکار عمومی جامعه انتشار و انعکاس دهیم و در تحقق عملی شعار این سال تلاش نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها