استاندار یزد خواستار تشکیل کمیته‌های ورزشی محلات در یزد شد و گفت: ایجاد این کمیته‌ها می‌تواند به گسترش ورزش همگانی کمک کند.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۶۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سید محمد میرمحمدی در جلسه شورای عالی ورزش با حضور وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: رسالت وزارت ورزش و جوانان رسالتی بسیار سنگین است به ویژه در مورد جوانان زیرا جوانان باید در فضای سازنده و بالنده رشد و ترقی قرار گیرند تا بتوانند منزلت و جایگاه خوبی برای کشور رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه ورزش در زندگی فردی و اجتماعی افراد بسیار اثرگذار است، عنوان کرد: ورزش همگانی، نشاط و شادابی جامعه را به دنبال دارد و ورزش قهرمانی نیز بازتاب فرهنگ دینی، ملی و مذهبی را در جهان به دنبال خواهد داشت.

استاندار یزد یادآور شد: قهرمانان ورزشی ما نماد اخلاق حسنه هستند که مردم دنیا را تحت تاثیر قرار می‌دهند و این رویه باید ادامه پیدا کند.

میرمحمدی ادامه داد: ما به دنبال جامعه سالم، شاداب و با نشاط هستیم و ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی می‌تواند این روحیه را در فضای کشور و استان یزد حاکم کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که در استان یزد ورزشکاران حضور گسترده در ورزش دارند و بانوان نیز 40 درصد از جمعیت ورزشکاران سازمان‌یافته را تشکیل می‌دهند و با قدرت در این عرصه ابراز وجود کرده‌اند.

میرمحمدی تصریح کرد: زنان در پرورش جوانان، فرزندان و حتی همسران خود نقش بسزایی ایفا می‌کنند و اهل ورزش بار آوردن آنها، جامعه‌ای شاداب، با نشاط و آماده و دارای اعتماد به نفس فراهم می‌کند.

وی موفقیت یزد در رشته‌های شمشیربازی، دوچرخه‌سواری، فوتبال ساحلی و ... را قابل توجه خواند و افزود: یزد توانسته طی سال‌های متمادی در این رشته‌ها خوش بدرخشد که باعث افتخار است.

میرمحمدی همچنین خواستار پیگیری ایجاد کمیته‌های ورزشی محلات شد و خاطرنشان کرد: این کمیته‌ها می‌تواند کمک بسیار خوبی به توسعه ورزش همگانی کند.

استاندار یزد عنوان کرد: توسعه ورزش همگانی نیازمند تجهیزات و اعتباراتی است که باید تامین شود و ما نیز حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

فارس/

ارسال نظرات