به مناسبت هفته مقام زن و مادر مراسم تکریم مادران و همسران شهدا در سالن شهید مدرس خواف برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۶۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم حجت الاسلام جوانشیری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف با تبریک بزرگداشت مقام زن و مادر گفت: اگر می خواهیم عظمت حضرت زهرا(س) را بدانیم باید به دوران ولادت این بانو برگردیم.

وی ادامه داد: در نگاه جاهلیت، زن از حقوق اولیه برخوردار نبود و برای همین دختران را زنده به گور می‌کردند و چنین نگاهی که جاهلیت به زن داشته از نشانه های بی ایمانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف تصریح کرد: اولین مدافع حریم زن خداوند است و اسلام هم به زن احترام می گذارد و ارزش زیادی قائل است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع مادران و همسران شهدا خاطر نشان کرد: تکریم از خانواده معظم شهدا یک وظیفه شرعی برای همه ما می باشد و ما مدیون خانواده معظم شهدا هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: نباید از یاد ببریم که امروز هر چه در این کشور و نظام اسلامی داریم از برکت وجود و ایثار شهدایی است که در دامان مادران مومن و قهرمان‌پرور رشد یافتند.

وی در پایان گفت: فردی که شهید شده قطعا توفیق داشته تا به فیض شهادت برسد و شهدا انتخاب شدنی هستند و شهادت زیباترین جلوه مردن در راه خدا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها