خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز بانک شهر را پشتیبان ارزشمند توسعه و عمران شهری خواند و افزود: بخش عمده‌ای از شاخص‌های توسعه و پیشرفت شهرها، مرهون نقش‌آفرینی بانک شهر است.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۶۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در گفتگویی با بیان این‌که خوشبختانه بانک شهر، علی‌رغم جوانی و نوپایی، در یکی دو سال اخیر، بسیار کارآمد و موثر عمل کرده است، یادآور شد: خدمات ویژه این بانک در ایام منتهی به نوروز و تعطیلات سال نو، نشان داد این بانک، رویکرد متفاوتی را در جهت رفع نیازهای بانکی شهروندان، در پیش گرفته است.

وی اضافه کرد: بر این اساس، شهرداری تبریز مصمم است تا با تامین امکانات و ضروریات لازم در سطح شهر، زمینه‌های نوآوری بانک شهر را فراهم کند.

شهردار تبریز، شکوفایی خدمات بانک شهر را ثمره ارزشمند تحولات مدیریت خواند و افزود: بانک شهر با گذشت چندین سال از آغاز، امروز دوره بلوغ بانکی و تکامل سیستماتیک خود را در پیش گرفته است.

دکتر نجفی اظهار داشت: تصویر آینده این بانک، وابسته به چشم‌اندازی است که روند مدیریت شهری کشورمان پیش رو دارد، از این رو، طبیعی است که با تحقق مدیریت واحد شهری، وظایف و نقش این مجموعه، حساس‌تر و تعیین‌کننده‌تر خواهد شد .

ارسال نظرات