فرماندار شهرستان مهريز:

بانوان نقش مهمي در تحقق اقتصاد مقاومتي دارند

فرماندار شهرستان مهريز گفت: بانوان نقش مهمي در تحقق اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد مقام معظم رهبري بر عهده دارند .
کد خبر: ۸۶۵۶۰۷۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: سيد محمد رستگاري دوشنبه شب در آيين تجليل از كارمندان زن دستگاه هاي اجرايي شهرستان افزود: تحقق اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل به يك عزم جدي همگاني و همكاري زنان جامعه اسلامي نياز مبرم دارد . 

وي ادامه داد: همه افراد در هر پست و موقعيتي كه هستند بايد براي اجرايي شدن منويات مقام معظم رهبري در زمينه اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل بيش از گذشته وظايف خود را به خوبي انجام دهند.

فرماندار شهرستان مهريز اظهار داشت: زنان در جامعه اسلامي در 37 سال گذشته كه از پيروزي انقلاب اسلامي مي گذرد در عرصه هاي مختلف مورد نياز كشور همواره نقش آفرين و بسيار تاثيرگذار بوده اند.

رستگاري گفت: زنان كارمند در سطح دستگاه هاي اجرايي در خدمت به مردم و جامعه اسلامي بوده اند و الگوي نظم و انضباط كاري و فعال در انجام وظايف محوله كه جاي قدرداني است .

در اين مراسم همچنين مدير كل بانوان و خانواده استانداري يزد در سخناني با تبريك ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن و روز مادر بر الگوگيري از زندگي و سيره نوراني آن بانوي نمونه تاكيد كرد .

در پايان اين مراسم به مناسبت هفته زن و بزرگداشت مقام زن و مادر با لوح سپاس از بانوان كارمند شهرستان مهريز تجليل بعمل آمد .
حدود 50 درصد جمعيت مهريز را بانوان تشكيل مي دهند.

ارسال نظرات