رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: برخی مدعی هستند که مردم نان می خواهند حتی به قیمت چوب حراج گذاشتن به عزت و اقتدار ملی و همین نوع نگاه است که سالهاست مانع از توسعه حقیقی ملت ایران شده است.
کد خبر: ۸۶۵۶۱۰۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
حجت الاسلام و المسلمین حمید روحانی رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب پیرامون برجام گفت: نوع نگاه رهبری به قضیه هسته ای برگرفته از یک نگاه ایمانی و عزت مندانه  و براساس منش و روش قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه روش قرآنی، حقارت و ذلت مسلمانان در برابر دشمن را هیچ گاه قبول نمی کند افزود: البته در برابر این نگاه ایده شیطانی وجود دارد که به دنبال پیروی از سخنان طاغوتیان است.

روحانی با اشاره به اینکه در طول 200 سال گذشته که فراماسون ها از سوی استعمار انگلیس وارد صحنه سیاسی ایران شدند با تبلیغات متعددی تلاش داشتند تا راه توسعه در ایران را از سرتاپا فرنگی شدن نشان دهند، گفت: افرادی همچون فروغی به صراحت اظهار می کردند که نسبت ایران و انگلیس مثل نسبت آستین به دست است و تا دست تکان نخورد آستین هم تکان نخواهد خورد!

رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بنده به دنبال اتهام زنی به کسی نیستم اما رویه و نوع نگاه برخی از کسانی که مسئولیت هم دارند شبیه همان نگاه جریان فراماسونی در دو قرن اخیر است، گفت: برخی مدعی هستند که مردم نان می خواهند حتی به قیمت  چوب حراج گذاشتن به عزت و اقتدار ملی و همین نوع نگاه است که سالهاست مانع از توسعه حقیقی ملت ایران شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدا تاکید داشتند که به مذاکره با آمریکایی ها خوشبین نیستند، یادآور شد: امروز غرب با طرح برجام های 2 و 3 و 4 و... تلاش دارد تا لیبرالیسم در ایران را حاکم کند و حتی همجنس گرایی در ایران آزاد شود!

روحانی با اشاره به اینکه  دشمن به دنبال انتقام از ملت ایران است چراکه سیلی محکمی از ما خورده است، گفت: سیاستمداران آمریکایی به صراحتا می گویند و می نویسند که ریشه ملت ایران را باید بسوزاند؛ از این رو ما تا زنده باد لیبرالیسم نگوییم دشمنی آنها با ما تمام نخواهد شد اما به فضل الهی دشمن این آرزوی را با خود به گور خواهد برد.
ارسال نظرات