محمد رضا مظفریان مقدم مظفریان گفت: فرجام عملکردهای غیر کاربردی دولت اعم از افزایش فروش نفت سرآمده لذا دولت در پی ارتباط دادن این شکست به برجام مدیریت ناکارآمد خود را پوشش می‎دهد.
کد خبر: ۸۶۵۶۱۸۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

محمدرضا مظفریان مقدم مسوول کانون انرژی مهندسی صنعت و مدرس سازمان بهره‎وری انرژی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ارتباط فروش نفت و برجام اظهار داشت: این تعبیر آقای روحانی جایگاه تخصصی نداشته و ناشی از عدم مدیریت بهینه انرژی در داخل کشور دارد.

وی با بیان اینکه دولت نتوانسته حوزه نفت و انرژی را مدیریت کند افزود: دولت نتوانسته حوزه نفت و انرژی را مدیریت کند از اینرو منابع انرژی از جمله نفت و گاز  رو به افول رفته و بحران مدیریتی گریبانگیر منابع گردیده است.

مظفریان با انتقاد از اینکه دیدگاه تک بعدی رییس جمهور عامل فرجام اقتصادی است گفت: نگاه دولت در زمینه اقتصادی مساعدت از بیرون است این نگاه تک بعدی و غیر قابل سنجش است و چنین دیدگاهی برای کشور هزینه آور است نه درآمدزا.

وی بیان داشت: دولت در زمینه اقتصادی از دیپلماسی پایینی برخوردار بوده ومعضلات دست و پا گیر برای کشور فراهم ساخته است از جمله اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی به تعطیلی رفته و حقوق بسیاری از کارگران و کارمندان به تعویق افتاده است.

مظفریان در خاتمه اشاره کرد: فرجام عملکردهای غیر کاربردی دولت اعم از افزایش فروش نفت سرآمده لذا دولت در پی ارتباط  دادن این شکست به برجام مدیریت ناکارآمد خود را پوشش می‎دهد.

ارسال نظرات