شهردار رشت ایجاد المان ها در فضاسازی شهری، ساماندهی تابلوهای شهری، نامگذاری کوچه ها به نام شهدا و ... را از جمله برخی از اقدامات انجام شده در راستای فضاسازی شهری تا برگزاری کنگره ملی شهدای گیلان دانست.
کد خبر: ۸۶۵۶۲۷۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ثابت قدم در نشست هماهنگی نخستین کنگره ملی 8هزار شهید گیلان که در استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای فضاسازی شهری جهت برگزاری کنگره ملی 8هزار شهید گیلان اظهار کرد: نصب تمثال 2هزار و 200 شهید رشت تا پیش از کنگره انجام خواهد گرفت.

وی ایجاد المان ها در فضاسازی شهری، ساماندهی تابلوهای شهری، نامگذاری کوچه ها به نام شهدا و ... را از جمله برخی از اقدامات انجام شده در راستای فضاسازی شهری تا برگزاری کنگره ملی شهدای گیلان دانست.

شهردار رشت از ساخت ماکت خانه روستایی در سه میدان شهر رشت خبر داد و یادآور شد: هماهنگی لازم با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان انجام شده است.

ثابت قدم از طراحی و ساخت دو یادمان ویژه در شهر رشت خبر داد و افزود: یکی از یادمان ها با توجه به اینکه اجلاسیه اصلی کنگره در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار خواهد شد نصب می شود.

وی با اشاره به همزمانی انتخابات و برگزاری کنگره ملی 8هزار شهید استان اشاره کرد و گفت: در بحث انتخابات بیشتر فضای بصری شهر تحت الشعاع قرار می گیرد و تلاش خواهد شد تا ساماندهی مثبتی در جلوگیری از تداخل این دو فضای انتخابات و کنگره جهت تبلیغات ایجاد شود.

ارسال نظرات