"حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام را پایدارتر می‌سازد"
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) بانویی بودند که تمام لحظه‌های زندگی ایشان برای تمام انسان‌ها، هم برای مردان و هم برای زنان عالم اسوه و الگو است.
کد خبر: ۸۶۵۶۳۱۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار محمدرضا رضایی در جشن میلاد کوثر که در سالن ورزشی 9 دی سپاه ناحیه اراک برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن به زنان این مرز و بوم به ویژه مادران و همسران شهدا اظهار داشت: همانگونه که حجت‌الاسلام پناهیان گفتند جنس میلاد حضرت فاطمه(س) با بقیه ائمه(ع) فرق دارد چراکه ایشان کوثری بودند که به پیامبر اسلام(ص) اعطا شدند و ما از فضایل ایشان به اندازه ظرفیت کوچک خود بهره‌مند می‌شویم.

وی افزود: بی‌دلیل نبوده که خداوند به رسولش دستور داد که حضرت فاطمه(س) را تکریم کنند، این احترام از جنس معمولی نیست و نشان از وجود مقدس حضرت فاطمه(س) دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: این بانوی بزرگ، علاوه بر شخصیت ذاتی و با عنایت به این که در مهد نبوت پرورش یافته، خود نیز برای پیمودن مدارج عالی انسانی، نهایت دقت، مراقبت، کوشش و مجاهده مؤمنانه را به کار گرفته تا در برابر جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کند، به نحو احسن و به صورت ماندگار لباس عمل بپوشاند.

وی در ادامه گفت: مقام و منزلت زن در فرهنگ اسلامی برکسی پوشیده نیست به جرات می توان اذعان کرد نقشی که زنان صدر اسلام در حمایت از پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) ایفا کردند همواره بر تارک افتخارهای تاریخ خواهد درخشید.

پاسدار رضایی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام‎‌معظم رهبری و نقش زنان در تحقق این شعار گفت: با توجه به اینکه مقام‌معظم رهبری شعار امسال را "اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری کرده‌اند باید زنان جامعه تلاش کنند تا در راستای خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و به شکل عملی در راستای منویات ایشان و تحقق شعار سال قدم برداریم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به حضور در دومین مرحله انتخابات تاکید کرد و افزود: امیدواریم در پایان سال شاهد اقدامات خوبی در عرصه اقتصادمقاومتی در سطح پایگاه‌های بسیج باشیم چراکه زنان با بهره‌گیری از بیانات مقام معظم رهبری می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در مدیریت اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: بسیجیان باید تلاش کنند تا آحاد جامعه را به انتخاب برتر منطبق با شاخصه‌های نظام هدایت کنند تا بار دیگر در دهم اردیبهشت ماه به مانند مرحله نخست که پیام مقام معظم رهبری را به گوش جان شنیدند و لبیک گفتند حضور پرشور و حماسه‌ای دیگر را بیافرینند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات