اولین سالن اختصاصی بانوان در سطح استان:

افتتاح باشگاه بدنسازی بانوان در نمین

باشگاه ورزشی انرژی با رشته های بدنسازی، آمادگی جسمانی، ایروبیک، هیپ هاپ و فیتنس با سالن اختصاصی برای بانوان در نمین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۵۶۴۲۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، فرماندار نمین در آیین افتتاح باشگاه ورزشی انرژی در سالن ورزشی شاهماری اظهار کرد: با حضور بانوان در جامعه باید زمینه تعالی و موفقیت جامعه را فراهم ساخت.

فرهاد عبدالعلی پور گفت: شهرداری و اداره ورزش و جونان نمین پس از بررسی های لازم نسبت به ایجاد جاده سلامت ویژه بانوان اقدام خواهند کرد.

وی با تاکید بر حضور فعال بانوان در سطح شهرستان افزود: ماهانه جلسه ای با حضور بانوان شهرستان نمین برگزار خواهد شد تا آنها نسبت به مطرح ساختن مسائل و مشکلات اقدام کرده و نظرات و راهکارهای لازم را ارائه کنند.

فرماندار نمین اظهار کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری بر اقتصاد مفاومتی تاکید شده است و باید در حوزه ورزش نیز این امر مهم عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اینکه باید نگرش های تغییر یابد، گفت: برای توسعه ورزش نباید چشم ها به اعتبارات دولتی دوخته شود و در این عرصه نیز باید با جذب بخش خصوص و سرمایه گذری ها زمینه تغییر و تحولات را فراهم آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین نیز در این مراسم اظهار کرد: باشگاه ورزشی انرژی، اولین باشگاه بدنسازی در سطح استان اردبیل بوده که با تجهیزات و سالن ورزشی جهت فعالیت های ورزشی بانوان افتتاح می شود.

اکبر ورودی گفت: سالن ورزشی و دو دست تشک ورزشی با هزینه کرد بالغ بر 200 میلیون ریال برای باشگاه ورزشی انرژی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین اختصاص داده شده و بالغ بر 110 میلیون ریال برای تجهیزات ورزشی از سوی مربی باشگاه و 10 میلیون ریال نیز برای هزینه های عمومی باشگاه هزینه شده است.

وی افزود: این باشگاه مجهز به کلیه دستگاه های بدنسازی و هوازی ویژه رشته های بدنسازی، آمادگی جسمانی، ایروبیک، هیپ هاپ و فیتنس است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین گفت: باشگاه ورزشی انرژی توسط خانم پریسا رحمانی تنها مربی بدنساز استان اردبیل و جزء داور برتر پاورلفتینک کشور در محل سالن شاهماری نمین مدیریت خواهد شد.

وی گفت: پیش از نیز باشگاه ورزشی بدنسازی کبیر افتتاح شده بود و در آینده نیز دو باشگاه ورزشی خصوصی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/*

ارسال نظرات