اعتبار نامه آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کرانی با حضور هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات استان اردبیل در روستای دگرماندرق شهرستان نمین اعطا شد.
کد خبر: ۸۶۵۶۴۳۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، مراسم اعطا اعتبار نامه نماینده خبرگان رهبری، آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران با حضور اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل برگزار شد.

این مراسم در منزل آیت الله موسوی ننه کرانی در روستای دگرماندرق از توابع بخش مرکزی شهرستان نمین برگزار شد.

منتخب مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری به برگزاری باشکوه انتخابات با حضور پرشور مردم در سطح استان و کشور اشاره کرد و از آنها قدردانی کرد.

موسوی ننه کرانی اظهار کرد: مسئولان و نمایندگان مردم نباید نسبت به جایگاه خود فخر کرده و سوءاستفاده کنند بلکه در قبال مردم همیشه در صحنه خدمتگزاری بیش نیستند.

آیت‌الله سیدفخرالدین موسوی ننه‌کرانی در سال 1309 در روستای ننه‌کران از توابع شهرستان نمین واقع در استان اردبیل از خانوادهٔ سادات و روحانی متولد شد. تحصیلات ابتدائی را در زادگاهش گذراند، سپس جهت طی تحصیلات مقدماتی راهی اردبیل شد و دروس عالیه را در قم و نجف آموخت.

وی نمایندگی مردم اردبیل را در سه دوره از مجلس شورای اسلامی به دوران اول، سوم و پنجم بر عهده داشته و در دوران نمایندگی خویش، همزمان ریاست کمیسیون اصل نود به همراه امام جماعت مجلس شورای اسلامی بود. از دیگر منصب‌های وی می‌توان ریاست شعبه دوم دیوان عالی کشور را نام برد.

‌آیت‌الله فخرالدین موسوی ننه‌کرانی مؤسس حوزه علمیه کاظمیه و از اساتید دانشگاه‌های تهران، مشهد و مدرس حوزه علمیه می‌باشد. وی پس از تکمیل تحصیلات و تدریس در نجف به ایران بازگشت و در حوزه علمیه و مدرسه عالی حسینی و مدرسه نواب مشهد و دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبائی، علوم قضائی سالیان متمادی تدریس می‌کرد. وی مؤسس کانون تحقیقاتی – حقوقی نسیم حکمت در قم نیز است.


انتهای پیام/*

ارسال نظرات