یک فعال سیاسی در گفتگو با «بسیج»:

اثبات هشدارهای منتقدین دلسوز نظام در مورد برجام

حمید باقری در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور امریکا مبنی بر اینکه برای ملموس شدن نتایج برجام ایران باید از برنامه موشکی خود دست بکشد گفت: هشدارهای منتقدین دلسوز نظام در خصوص برجام و بدعهدی طرف مقابل، با اظهارات صریح اوباما اثبات شد.
کد خبر: ۸۶۵۶۵۱۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
حمید باقری  فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر رئیس ‌جمهور امریکا مبنی بر اینکه برای ملموس شدن نتایج برجام ایران باید از برنامه موشکی خود دست بکشد اظهار داشت: هشدارهای منتقدین دلسوز نظام در خصوص برجام و بدعهدی طرف مقابل، با اظهارات صریح اوباما اثبات شد.

حمید باقری در ادامه بیان کرد: وقتی اوباما می‎گوید برای اینکه برجام محسوس شود یعنی؛ ما تا الان نگذاشته‎ایم این تعهدات امریکا صورت بگیرد، برای اینکه بتوانیم با بهانه‎هایی مثل موشکی، امتیازات بیشتری بگیریم و قطره قطره طمع بیشتری به ایران دهیم و عمل نکنیم یعنی همان سیاست چماق و هویج!

این فعال سیاسی در ادامه بیان کرد: تمام حرف دولت این است که ما در هر صورت باید به غرب متصل شویم و راه پیشرفت ما همین است لذا با وجود اینکه طرف مقابل به تعهدات خود در اجرای برجام عمل نکرده در خیلی موارد کوتاه می‎آید.

 باقری با بیان اینکه آمار تهدیدات نظامی که بعد از برجام بوده به مراتب بیشتر شده است عنوان کرد: آقای ظریف روز اجرای برجام در مصاحبه‌ای اعلام کردند که برنامه موشکی ما هیچ ربطی به برجام و برنامه هسته‎ای ندارد؛ اکنون که این مسئله دستاویزی برای امریکا و غرب شده، اما شخص آقای ظریف و دولت سکوت کرده‎اند و هیچ واکنشی نشان نمی‎دهند.
ارسال نظرات