مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به رشد طلاق‌های توافقی در جامعه، رضایت و تمایل افراد برای طلاق توافقی در دادگستری‌ها، گفت: باید افراد با کسب مهارت‌های لازم وارد زندگی شوند.
کد خبر: ۸۶۵۶۶۸۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳




خبرگزاری بسیج مازندران، سید سعید آرام از مرکز اورژانس اجتماعی تخصصی و در دسترس آسیب‌دیدگان اجتماعی این شهرستان بازدید کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه دوازدهمین مرکز اورژانس اجتماعی مازندران در شهرستان آمل فعالیت خود را آغاز می‌کند، اظهار کرد: این مرکز با تجهیز و اختصاص نیرو به عنوان دوازدهمین مرکز اورژانس اجتماعی خدماتی تخصصی مازندران آغاز به کار می‌کند.

آرام هدف از افتتاح این مرکز را پیشگیری از طلاق و کاهش روند رو به رشد آن دانست و خاطرنشان کرد: باید از بروز معضلات اجتماعی جلوگیری شود و آمار طلاق کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه دوازدهمین مرکز اورژانس اجتماعی تخصصی و در دسترس آسیب‌دیدگان اجتماعی در مازندران پایگاه خدمات اجتماعی و خدمات سیار اورژانس اجتماعی محسوب می‌شود، اظهار کرد: در این مرکز با استقرار سامانه تلفنی اورژانس اجتماعی 123 اقدامات مفیدی انجام می‌شود همچنین این پایگاه به عنوان مرکز مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی به ارائه خدمات می‌پردازد.

مدیرکل بهزیستی مازندران اظهار کرد: افرادی که قصد ازدواج دارند حتما با کارشناسان و مشاوران کارهای مشاوره‌ای را به سرانجام برسانند تا در صورت عدم سازش و توافق لازم، ازدواج صورت نگیرد.

این مسئول با اشاره به رشد طلاق‌های توافقی در جامعه، رضایت و تمایل افراد برای طلاق توافقی در دادگستری‌ها، متذکر شد: باید افراد با کسب مهارت‌های لازم وارد زندگی شوند.

آرام با اشاره به طرح آموزش مهارت‌های لازم در دوران نامزدی و بعد از ازدواج از سوی بهزیستی مازندران، مهم‌ترین عملکرد مددکاران را پاسخگویی به سامانه 123 دانست و اظهار کرد: مرکز اورژانس اجتماعی تخصصی و در دسترس آسیب‌دیدگان اجتماعی در شهرهایی همانند نوشهر، چالوس، تنکابن، رامسر، بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، بابل، محمودآباد و بابلسر مستقر است و به‌زودی دوازدهمین مرکز در آمل به طور رسمی راه‌اندازی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها