معاون عمرانی استاندار مازندران:

ایجاد پنجره واحد اقتصادی در مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: طرح پنجره واحد اقتصادی در استان در حال نهایی شدن است که پس از اجرا رونق اقتصادی در استان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۶۶۹۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷



خبرگزاری بسیج مازندران، علی‌نبیان در جلسه طرح‌های مشارکتی و ایجاد واحدهای تولیدی در روستاها برای اجرایی شدن اقتصادی مقاومتی با حضور بخشداران استان اظهار کرد: بیش از 11 میلیون گردشگر در ایام نوروز در مازندران اقامت داشتند که این موضوع نشان‌ دهنده اهمیت استان در حوزه گردشگری است.

وی تصریح کرد: از این میزان بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر نیز در روستاهای استان اسکان یافتند که این موضوع مبین توجه گردشگران به روستاهای استان است.

معاون عمرانی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: حضور گردشگران مسئولیت دست‌اندرکاران استانی را سخت‌تر میکند و باید برنامه مناسبی برای پذیرایی در خورشان گردشگران در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های متعدد صنایع دستی در استان، یادآور شد: بیش از 7 میلیارد تومان فروش صنایع دستی در استان ثبت شد که از این فرصت باید برای احیای صنایع دستی استفاده شود.

نبیان به اقدامات انجام شده برای توسعه خدمات در روستاهای استان نیز اشاره کرد و گفت: در سال جدید دولت تسهیلاتی برای رونق اقتصادی در روستاها در نظر گرفته است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از 45 درصد مردم مازندران در روستاها زندگی می‌کنند، تاکید کرد: با اجرای طرح‌های مشارکتی در روستاها باید زمینه تثبیت جمعیت در روستاهای استان فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به نهایی شدن طرح پنجره واحد اقتصادی در استان، افزود: با ایجاد پنجره واحد اقتصادی شرایط حمایت از سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود.

وی خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای عملیاتی شدن طرح اقتصاد مقاومتی در استان شد و اظهار کرد: باید از ظرفیت مردم برای اجرای این طرح استفاده کرد.

نبیان در پایان به بحث احداث زائرسرای ویژه مردم مازندران در مشهد مقدس نیز اشاره کرد و گفت: بخشداران استان زمینه‌ای را فراهم کنند تا شاهد مشارکت مردم در اجرای این طرح باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار