معاون فرماندار سوادکوه:

جایگاه ویژه‌ اعتکاف در پالایش روحی، عقیدتی و اجتماعی جامعه

معاون فرماندار سوادکوه با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی و تبلیغی دشمنان مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت: اعتکاف جایگاه ویژه‌ای در پالایش روحی، عقیدتی و اجتماعی جامعه دارد.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۰۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱


خبرگزاری بسیج مازندران، عین‌الله طالبی در جلسه ستاد شئون فرهنگی این شهرستان با اشاره به فعالیت‌های ستاد خدمات سفر شهرستان سوادکوه، اظهار کرد: مدیریت جاده‌ای، شرایط اقلیمی، حضور حجم گسترده مسافران، روان‌سازی ترافیک و ارائه خدمات به مسافران ستاد خدمات سفر شهرستان سوادکوه در نوروز امسال موفق ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی و تبلیغی دشمنان مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود: اعتکاف جایگاه ویژه‌ای در پالایش روحی، عقیدتی و اجتماعی جامعه دارد.

معاون فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به حضور گسترده جوانان در برنامه‌های فرهنگی و دینی، خاطر‌نشان کرد: تقویت معنویت و دین‌داری بهتر‌ین عامل برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است که آنها حمله به باور‌‍‌های دینی، معنوی و فرهنگی جامعه را در دستور کار خود دارند.

طالبی با اشاره به اینکه تقویت اسلام ناب و گسترش شیعه سبب عصبانیت دشمنان است، گفت: روشنگری سیاسی و افزایش بصیرت دینی موفقیت علاقه‌مندان به باور‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به دنبال دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار