معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه از احیای دارالقرآن عترت زیراب سوادکوه خبر داد و گفت: پایگاه‌های قرآنی در مدارس این شهرستان تقویت می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۱۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰




خبرگزاری بسیج مازندران، سعید امیری‌نژاد در جلسه بررسی برنامه‌های فرهنگی آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه دست‌یابی به اهداف سند تحول آموزش و پرورش از اولویت‌ها است، گفت: تقویت آموزه‌های دینی و گفتمان اخلاقی از اهداف برجسته تعلیم و تربیت و از راهکار‌های پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه برگزاری آزمون‌های دینی، قرآنی و فرهنگی در سطح مدارس شهرستان انجام و منتخبان مدارس به شهرستان و برگزیدگان شهرستانی به استان اعزام می‌شوند، افزود: برنامه‌ریزی مناسب برای تهیه طرح مشترک برگزاری جشنواره فصلی قرآنی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه در حال انجام است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه از احیای دارالقرآن عترت زیراب سوادکوه خبر داد و خاطر‌نشان کرد: پایگاه‌های قرآنی در مدارس سوادکوه تقویت می‌شود.

امیری‌نژاد از آمادگی آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه برای ثبت‌نام اعتکاف دانش‌آموزی خبر داد و با بیان اینکه طرح «حلقه عشاق» ویژه اعتکاف دانش‌آموزی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، گفت: دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در طرح اعتکاف دانش‌آموزی ثبت‌نام می‌کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها