دبیر کمیته مهندسی و یادمان کنگره ملی شهدای گیلان خبر داد:

آماده سازی مکان برگزاری رزمایش کربلای5/نصب 59 سردیس سرداران شهید در گیلان

دبیر کمیته مهندسی و یادمان ستاد نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان از نصب 59 سردیس سرداران شهید در استان خبر داد و گفت: تاکنون 54 سردیس سرداران شهید در شهرستان ها نصب شده است.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۲۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،سرهنگ رحیم اصلانی در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان که در راستای برگزاری کنگره ملی 8هزار شهید استان برگزار شد با بیان اینکه 59 سردیس از سرداران شهید باید تا پیش از برگزاری کنگره در استان نصب شود اظهار کرد:تاکنون 54 سردیس سرداران شهید در استان نصب شده است.

وی تصریح کرد:نصب سردیس ها در شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه و سیاهکل، صومعه‌سرا و املش باقی مانده است.

دبیر کمیته مهندسی و یادمان ستاد نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با اشاره به انجام تمهیدات لازم در راستا برگزاری کنگره مذکور گفت: کنگره شهدای گیلان و خادمی برای شهدا توفیقی بزرگ است.

اصلانی به آماده سازی مکان برگزاری رزمایش کنگره شهدای گیلان اشاره کرد و افزود:عملیات کربلای پنج بمدت 5شب در لشکر عملیاتی سپاه قدس برگزار می شود، و آماده سازی مکان این رزمایش نیز بر عهده کمیته مهندسی و یادمان های کنگره است.

وی با اشاره به در حال ساخت بودن دهکده مقاومت گیلان در زمینی به مساحت 38 هکتار خاطرنشان کرد:از فضای موجود هفت هکتار برای برگزاری رزمایش‌ها در طول سال پیش بینی شده است.

ارسال نظرات