خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قزوین:

رحمت خداوند نسبت به دخترها بیشتر از مردها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین اذعان کرد: رحمت خداوند نسبت به دخترها بیشتر از مردها است و از نشانه های مبارک زن آن است که بچه اول آن دختر باشد، پس ارزش دختر زیاد است.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۳۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور پر شور بانوان شهر اقبالیه در سالن میلاد این شهر برگزار شد.

در این مراسم داود محمدی نماینده مردم شهر قزوین در مجلس شورای اسلامی، مسئولنمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین،فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، رئیس و اعضاء شورای شهر اقبالیه و دیگر مسئولین این شهر حضور داشتند.

حجت الاسلام شعبان تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین در این مراسم به حدیثی از امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا(س) نه نام مبارک در نزد پروردگار دارد که هر کدام از این نام ها بیانگر فضایل حضرت زهرا(س) می باشد.

وی به فضایل دختر نسبت به پسر اشاره کرد و گفت: وجود دختر مبارک، پرفایده و ماندگارهستند، دختران در خانه پر کار و مونس به خانواده هستند و در واقع رحمت الهی هستند.

            رحمت خداوند نسبت به دخترها بیشتر از مردها است

تقی خانی اظهار کرد: رحمت خداوند نسبت به دخترها بیشتر از مردها است و از نشانه های مبارک زن آن است که بچه اول آن دختر باشد، پس ارزش دختر زیاد است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین یادآور شد: زن ها باید حیا و عفت داشته باشد و خوش به حال کسی که اهل عفت باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: اسم حکومت حضرت مهدی (عج)حکومت فاطمی است که نشان از اهمیت مادر گرامیشان است که حکومت جهانی خود را به این لقب نامگذاری کرده است.

           رحمت خداوند نسبت به دخترها بیشتر از مردها است

وی در خاتمه به مقام والای پدر و مادر اشاره کرد و عنوان کرد: انسان باید در هر مرحله ای و حتی به مرحله بالا هم رسید باید اطاعت و احترام پدر و مادر را داشته باشد.

در ادامه مراسم، گروه تئاتر بسیج هنرمندان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، تئاتری با موضوع آسیب ها و مضرات ماهواره برگزار کردند.

         رحمت خداوند نسبت به دخترها بیشتر از مردها است

گفتنی است در پایان مراسم به قید قرعه به اعضای حاضر در مراسم هدایایی اهداء شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها