یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:
حسینعلی دانش گفت: دولت نتوانسته از برجام اهداف احتمالی خود را کسب نماید لذا درصدد این است تا با پنهان کردن واقعیت هر بار برجام را در حوزه اقتصادی جای دهد و این بار برجام را به فروش یک بشکه نفت کشانیده است.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۴۲
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

حسینعلی دانش استاد دانشگاه و کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت نتوانسته از برجام اهداف احتمالی خود را کسب نماید لذا درصدد این است تا با پنهان نمودن واقعیت هر بار برجام را در حوزه اقتصادی جای دهد و این بار برجام را به فروش یک بشکه نفت کشانیده است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور استدلالات بی پایه در مدیریت اقتصادی دارد افزود: عدم انطباق استدلال منطقی در حوزه اقتصادی مبرهن است آنچه را دولت از یاد برده این است که کشور را بدون وابستگی به فروش نفت مدیریت نماییم همانگونه که رهبری معظم نیز در فرمایشات خود مبنی بر اقتصاد مقاومتی ارائه نموده‎اند.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: دولت موجب مشکلات حادتر از تحریم را بر کشور تحمیل نموده و انتظار می‎رفت دولت بتواند راه حل منطقی برای بحران ‎های اقتصادی کشور به غیر از فروش میزان نفت را در نظر بگیرد.

وی در پایان افزود: دولت اعتقادی بر گذران شرایط تحریم بدون وابستگی به خام فروشی نفت نداشته و منابع درآمدی خود را بر اساس فروش نفت بسته است.

ارسال نظرات