خبرهای داغ:
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان گفت : آمار كل تردد در ایام طرح نظارت بر سفرهای نوروزی امسال 5 ميليون و 921 هزار و 597 وسيله نقليه بوده كه سهم خودرو هاي سنگين از اين تردد معادل 10 درصد است.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۶۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مهندس مهدي ميقاني در گفت‎گو با خبرنگاران گفت: در طرح نوروزي امسال 78 هزار 349 مسافر برون استانی و 173 هزار 645 مسافر درونی استانی با استفاده ناوگان حمل و نقل عمومی مسافرت کردند.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان افزود: بر اساس اطلاعات دريافتي از سامانه ترافيك برخط مركز مديريت راههاي اداره كل حمل و نقل و پايانه ها در 38 محور مواصلاتي استان گلستان آمار كل تردد در ایام طرح نظارت بر سفرهای نوروزی امسال 5  ميليون و 921  هزار و 597  وسيله نقليه بوده كه سهم خودرو هاي سنگين از اين تردد معادل 10  درصد كل تردد استان برابر با 623 هزار 685 وسیله بوده است .

وی متوسط سرعت تردد نوروزی در شبكه راههای گلستان را  76 كيلومتر در ساعت عنوان كرده و گفت: در فصل تابستان متوسط سرعت تردد ناوگان 83  كيلومتر  ثبت شده است كه با توجه به گزارش دریافتی در خصوص تخلفات دو تخلف سرعت غیر مجاز و عدم رعایت فاصله طولی مجاز  بیشترین میزان را به خود اختصاص داده اند که  ضمن تأكيد بر پرهيز از موارد غیر ایمن، رانندگي مطمئن و به دور تخلف را در جهت حفظ ايمني راننده و سرنشينان را توصيه  مي نماييم .

ميقاني در ادامه ضمن اشاره به پایان طرح سفرهای نوروزی افزود: نظارت و کنترل از سوی سامانه های هوشمند و همچنین گشت های مشترک اداره کل و پلیس راه بصورت مستمر ادام دارد، در ايام طرح نوروزی نرخ جريان تردد 318  تردد در ساعت بوده که محور گرگان- علی آباد با تردد 843 وسیله نقلیه در ساعت و مجموعاً 386 هزار و 880 تردد به عنوان پر تردد ترین محور در استان گلستان  محسوب می شود.

وي با اشاره به وضعیت تردد و حمل و نقل بین المللی از  پايانه مرزي اينچه برون تصریح کرد: در مجموع از زمان شروع طرح نوروزي تا پايان پانزدهم فروردين،  5 هزار و 219  نفر مسافر بين المللي شامل اتباع ايراني و خارجي از مرز اينچه برون تردد كرده اند كه از اين تعداد 2 هزار و 549 مسافر ورودي خارجی، 38 مسافر ورودی ایرانی و 2 هزار و 605 مسافر خروجي خارجی، 27 نفر  خروجی ایرانی بوده اند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها