خبرهای داغ:
حجت الاسلام غفاری:

گوهر عفاف مخصوص زن ها نیست ،مردان هم باید عفیف باشند

حجت الاسلام ایوب غفاری: متاسفانه امروز ناهنجاری جای هنجار نشسته و ضد ارزش جای ارزش را گرفته است.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۷۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ درمراسم جشن میلاد کوثر که در در کانون شهید بهشتی شهرستان گمیشان برگزار شدحجت الاسلام ایوب غفاری سخنران این مراسم اظهار کرد : بیشتر همایش ها از حجاب صحبت می شود اما از گوهر کمیابی که در جامعه بدست فراموشی سپرده شد و جز حلقه های مفقودی در همایش ها ما از آن سخن می گویند گوهر عفاف است.

وی درادامه افزود :مباحث عفاف و حجاب در جشن میلاد کوثر نباید مختص خانم ها باشد باید مباحثی را مطرح کنیم که در شان مقام والای خواهران باشد و آقایان هم در این محافل حضور پر رنگ داشته باشند تا هم مردان و زنان از زندگی حضرت زهرا (س) الگو بگیرند.

غفاری همچنین خاطر نشان کرد :ما باید نکات اساسی زندگی حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) را برای مردان و زنان بازگو کنیم تا الگوی مناسبی برای مردان و زنان ما باشند و بدانیم گوهر عفاف مخصوص زن ها نیست و مردان هم باید عفیف باشند .

حجت الاسلام غفاری در ادامه اذعان کرد :راه های سلبی و ایجابی در مسئله حجاب بسیار زیاد است و باید عفت را در جامعه رعایت کنیم و اگر عفت در جامعه رعایت شود بسیاری از آسیب ها در جامعه قطعا با رعایت کردن حجاب از بین خواهد رفت .

وی همچنین در پایان گفت :متاسفانه امروز ناهنجاری جای هنجار نشسته و ضد ارزش جای ارزش را گرفته است و یک رنگ و لعاب زیبایی به آن داده و این بخاطر رعایت نکردن عفاف و حجاب در جامعه است.

عکس : حسن اسماعیلی خبرنگار افتخاری بسیج
عکس : حسن اسماعیلی خبرنگار افتخاری بسیج

ارسال نظرات
پر بیننده ها