مدیرعامل باشگاه مقاومت از برگزاری اردوهای مشترک نفرات برگزیده مسابقات ورزش بسیج با تیم های ملی خبر داد و گفت: در سال 95 باشگاه مقاومت از خروجی های پایگاه های استعدادیابی بیشتر استفاده می کند.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۳۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از خبرگزاري بسيج،ابوالفضل قلی پور مدیرعامل باشگاه مقاومت در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج درباره برنامه های این باشگاه در سال 95 گفت: یکی از برنامه های اصلی باشگاه در سال جاری توجه ویژه به ورزشکارانی است که در پایگاه های استعدادیابی در رشته های مختلف ورزش آموزش می بینند، به هر حال بسیج با توجه به پایگاه های استعدادیابی فعال در سراسر کشور ظرفیت های خوبی در بخش ورزش پایه ایجاد کرده است و باشگاه مقاومت در سال 95 به دنبال استفاده از این ظرفیت ها است.

قلی پور افزود: مقرر شده در جلساتی که با انجمن های ورزش بسیج برگزار می کنیم از خروجی این پایگاه ها چه در بخش بازیکن و چه مربی در تیم های باشگاه مقاومت استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت در ادامه به افزایش تیم های باشگاه در سال جاری در برای شرکت در لیگ های کشور اشاره کرد و تاکید کرد: در حال حاضر در 14 رشته ورزشی تیم های باشگاه مقاومت در رقابت های لیگ های کشوری در رده های مختلف حضور دارند و در نظر داریم برای سال جدید به خصوص در رده های پایه، تعداد تیم های حاضر در لیگ های کشوری را به 20 تیم برسانیم.

وی همچنین با بیان اینکه بسیج در ورزش به دنبال تربیت قهرمان برای کمک به فدراسیون های ورزشی است، افزود: در همین راستا در از چند سال پیش نفرات منتخب مسابقات قهرمان کشوری و المپیادهای بسیج در مسابقات جایزه بزرگ با حضور تیم های ملی شرکت می کردند که سال گذشته متاسفانه این مسابقات به دلیل همکاری نکردن فدراسیون ها لغو شد. در همین زمینه در نظر داریم تا از سال جدید برگزاری اردوهای مشترک ورزشکاران منتخب بسیج را با تیم های ملی در رشته های مختلف جهت ارتقای سطح فنی برگزار کنیم.
ارسال نظرات