مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: در سطح استان مرکزی نزدیک به 60 هزار نفر تحت پوشش بیمه مستمری این ساززمان قرار دارند به طوری که شاهد رشد 8 درصدی مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی استان هستیم.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۳۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

کیومرث طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از رشد 8 درصدی مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد و اظهار داشت: شاهد رشد 5 درصدی مستمری‌بگیران این سازمان در 15 سال گذشته بوده‌ایم.

وی افزود: در سال 1380 تعداد مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در سطح استان 12هزار و 500 نفر و در پایان سال 94 این آمار نزدیک به 60 هزار نفر رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: در سطح استان 294 هزار نفر بیمه شده اصلی در سطح استان مرکزی و نزدیک به 60 هزار نفر مستمری‌بگیر تامین اجتماعی و حدود 5 هزار نفر نیز از این سازمان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

طهماسبی با اشاره به برنامه این سازمان در سال جدید گفت: اولویت اصلی سازمان استفاده از خدمات IT و گسترش بستر برای ارائه خدمات الکترونیک است که بتوان خدمات آسان‌تر و بی‌دغدغه‌ای را به جامعه تحت پوشش خود ارائه دهیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: 65 درصد جمعیت استان تحت پوشش خدمات بیمه‌ای و درمانی این سازمان قرار دارند که با توسعه و افزایش کیفیت خدمات در بستر الکترونیک شاهد ارسال 80 درصدی لیست‌های پرداخت حق بیمه ماهانه کارکنان کارگاه‌ها و دریافت 50 درصدی برگ پرداخت حق بیمه، بیمه‌شدگان خاص در سال 1394 به صورت اینترنتی بودیم.

وی افزود: در حوزه مستمری‌بگیران و بازنشستگان به دنبال بهره‌گیری از خدمات IT هستیم تا خدمات روانی را به جامعه تحت پوشش ارائه دهیم همچنین برنامه عملیاتی اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی دریافت صد در صدی لیست‌های حق بیمه به صورت اینترنتی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات