خبرهای داغ:
در شهرستان صحنه؛

بهره مندی 141 نفر از تسهيلات اقتصاد مقاومتي و اشتغال بسيج سازندگي

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه صحنه گفت: در سال گذشته 141 نفر از تسهيلات اقتصاد مقاومتي و اشتغال به ميزان يك ميليارد و هفتصد ميليون تومان بهره مند شده اند.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۸۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
سرهنگ پاسدار عزت الله عظيمي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صحنه عنوان كرد: نامگذاري هوشمندانه سالهاي اخير با عناوين اقتصادي توسط مقام معظم رهبري بيانگر اهميت اين موضوع مهم در كشور است كه بايد مورد توجه جدي افراد قرار گيرد.



وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري در سال هاي قبل موضوع اقتصاد مقاومتي را همزمان با طرح بحث كار آفريني مطرح كردند تصريح كرد : به منظور ايجاد اشتغال و طرح هاي كار آفريني بسيج سازندگي ناحيه صحنه توانسته اقدامات خوبي را انجام دهد.



سرهنگ عظيمي با اشاره به اينكه بسيج به عنوان حافظ دستاوردهاي انقلاب در شرايط امروز مسئوليت خطير و مهمي در بحث اقتصاد مقاومتي دارد خاطر نشان كرد : در سال گذشته 141 نفر از تسهيلات اقتصاد مقاومتي و اشتغال به ميزان يك ميليارد و هفتصد ميليون تومان بهره مند شده اند.





وي خاطر نشان كرد: 99 نفر از واجدين شرايط وام اقتصاد مقاومتي به مبلغ 341 ميليون و 42نفر به مبلغ 359 ميليون تومان تسهيلات دريافت كرده اند.





فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه صحنه در پايان گفت : همان طور كه بسيجيان در دفاع مقدس در مقابله با استكبار جهاني پيروز و سربلند بوده در پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري و تحقق اقتصاد مقاومتي نيز موفق عمل خواهد كرد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار