فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: گفتن دنیای امروز دنیای مذاکره است نه موشک، یک جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۹۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن، طی مراسمی و با حضور سردار کاظمی پور، جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان سرهنگ پاسدار قربانعلی بهرامی بعنوان جانشین فرماندهی سپاه ناحیه فومن معرفی شد .

سرهنگ پاسدار فردین میزاپور در این مراسم، ضمن تقدیر از شهدای مدافع حرم یاد لاله های سرخ زینبی شهیدان سعید مسافر و جمال رضی در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (ُس) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را گرامی داشت.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) وظیفه حفظ دست آوردها و ارزش های انقلاب اسلامی را به سپاه سپرد، بنابراین این وظیفه ماست که هر جا ارزش ها و دست آوردهای انقلاب کم رنگ شد، حضور ما در آنجا پر رنگ باشد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن، گفتن دنیای امروز دنیای مذاکره است نه موشک را یک جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ما باید در شناساندن دشمن و پیروان سیاست های آنها در داخل به مردم بیش از پیش همت گماریم تا در فتنه نفوذ همانند فتنه های دیگر شکست دیگری را برای نظام سلطه رقم بزنیم.

میرزاپور در ادامه با اشاره به همت و تلاش بیشتر سپاه ناحیه فومن در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خاطرنشان کرد: ان شاء الله در سال 1395 شاهد رشد و پویایی اقتصادی در سطح شهرستان باشیم .

وی در پایان سرهنگ بهرامی را فردی پیگیر و میدانی معرفی نمود و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم، سرهنگ بهرامی بعنوان جانشین فرماندهی سپاه فومن شد.

ارسال نظرات