فرمانده سپاه پاسداران گفت: مدافعان حرم عرصه را برای جولان جلادان شمرصفت تنگ کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۰۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامی شهادت شهید ماشاءالله شمسه از شهدای مدافع حرم را تبریک و تسلیت گفت.

وی با بیان یکی از سخنان رهبر فرزانه انقلاب، عنوان کرد: پدران، مادران، همسران و دیگر بستگان شهدای عزیز دارای پاداش بزرگی‌اند این پاداش صبر و استقامت آن‌ها و پاداش قبول مسئولیت در راه خداست.

پیام فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌افزاید: خانواده معظم شهید بزرگوار ماشاءالله شمسه با سلام و احترام، درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا، جانبازان و رزمندگان سرافراز جبهه خط مقاومت باد.

جعفری ادامه داد: سلام خدا بر پدران، مادران، همسران و فرزندان و تمام بازماندگان شهدا و افتخارآفرینان اسلام و ایران عزیز که به تعبیر مقام معظم رهبری در رتبه و شأن معنوی بلافاصله پشت سر فداکاران عزیز خویش‌اند.

وی اظهار کرد: سپاس خدایی را که به ما توفیق داد، تا تهنیت‌گوی بزرگوارانی باشیم که در ادای تکلیف و صیانت از حرمین آل‌الله و شجره طیبه‌ای که نهال آن را حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی (ص) بر بستر قلب‌های همیشه منتظر کاشته بود، حماسه آفریدند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حماسه آفرینی‎های شهدای مدافع حرم را حماسه‌ای خواند که بدیل آن را در عرصه عاشورای حسینی می‌توان یافت.

جعفری تاکید کرد: امروز پرچم پرافتخار کربلا و روایت ایثارگر عاشورائیان بر شانه‌های استوارشان است.

وی تصریح کرد: در روزگاری که یزید زمانه در جبهه آمریکا، اسرائیل، آل سعود و داعش به‌منظور منحرف ساختن اسلام ناب محمدی(ص) و ترویج افکار شیطانی در کشورهای اسلامی و دنیا نمایان شده است، شهدای مدافع حرم به‌حق توانستند، ندای لبیک یا حسین (ع) را با بیزاری جستن از آنان و دفاع از دین خدا با تقدیم خون مطهرتان عملی نموده و عرصه را برای جولان دادن این جلادان شمرصفت با تشکیل لشکر جهانی حزب‌الله در بلاد اسلامی تنگ نمایند.

فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: این‌جانب توفیق روزافزون شما را در تحقق بخشیدن به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال خواستارم.
 
ارسال نظرات