محرم بنیادی از پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات به طرحهای اقتصاد مقاومتی در سال گذشته به متقاضیان اصلاندوز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۱۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰

"محرم بنیادی " در بازدید از طرح پرورش قارچ در روستای بران علیا در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اصلاندوز گفت:یکی ازبرنامه های سازمان بسیج اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی و تحقق منويات مقام معظم رهبري است.

وی با بیان اینکه مبلغ 20 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال 94 به متقاضیان اصلاندوز پرداخت شده است افزود:برای ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی تسهیلات اشتغالزایی از جمله پرورش قارچ،پرورش زنبور عسل،پرورش مرغ بومی،دامهای سبک و سنگین و سایر عرصه ها از سوی بسیج سازندگی به متقاضیان داده شده است.

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل اظهار کرد:این وام ها با عنایات سردار بابازاده فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی مبنی بر تحکیم اقتصاد خانوار و سپس چرخش اقتصاد کشور در اختیار بسیجیان عزیز قرار گرفته شده است.

بنیادی با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب بنام سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل گفت:تنها راه ایجاداشتغال و رونق اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید دارند.

وی با بیان اینکه بسیج در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکنون کارنامه درخشانی داشته است افزود:ایجاد اشتغال،محرومیت زدایی،ایجاد پروژهای زود بازده و ترویج فرهنگ مصرف کالاهای داخلی از جمله مهمترین اهداف بسیج سازندگی است.

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز در پایان ابراز امیدواری کرد که امسال هم بتوانیم وامهای بیشتری را در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی در اختیار متقاضیان و بسیجیان قرار دهیم.

"اسبقی " کارآفرین پرورش قارچ در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در این طرح علاوه بر خود برای سه نفر نیز بصورت مستفیم شغل ایجاد شده است گفت:در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مبلغ هشت میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی از طریق بسیج سازندگی ناحیه عشایری برای اجرای این طرح دریافت کردم.

این تولید کننده قارچ مهمترین عامل موفقیت خود را در حوزه خودکفایی، اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی دانسته و اظهار کرد: لازم است، با توجه به اینکه سال 1395 از سوی رهبر انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده، با اهمیت به پروژه های داخلی، رونق اقتصادی کشور خود را افزایش دهیم و با این کار به فرمان رهبری لبیک گوییم.

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری و هیات همراه از طرح پرورش قارچ در روستای بران علیا از توابع اصلاندوز بازدید کرده و مطلوب ارزیابی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات