امام جمعه‌ اردبیل در اجتماع بزرگ مدافعان حرم تاکید کرد
استکبار جهانی با شایعه پراکنی‌ها نسبت به ایران و روسیه، تبلیغات گسترده‌ای را بر پا ساخته که واجب است همگی در مقابل این هجمه‌ها هوشیار باشیم.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۲۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در تجمع عظیم مدافعان حرم که با حضور گرم مردمی و مهمانی ویژه از اهل سنت در مسجد ملامومن اردبیل برگزار شد، با تشریح فتنه‌های غربی و عربی برای برپایی جنگ‌های قومی و مذهبی، اظهار کرد: در زمان کنونی، بصیرت حرف اول و آخر را می‌زند که بر تمامی مسلمانان واجب است تا حرکات دشمن را هوشیارانه زیر نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دفاع ما از حرمین شریف معصومین(ع) و همچنین ایستادگی در برابر کج فهمی دینی است، افزود: بشار اسد به عنوان نماد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تکفیری برای ما قابل تقدیر است اما در اصل دفاع ما از شرافت انسانی، شیعیان و اهل تسنن و دیگر مذاهب و قومیت‌ها در جهان است که مورد ظلم و ستم واقع می‌شوند.

امام جمعه‌ اردبیل با بیان اینکه امروز ما در برابر امتحان بزرگی قرار گرفته‌ایم، تصریح کرد: استکبار جهانی فکرهای پلیدی را در سر می‌پراکند و با شایعه پراکنی‌های متعدد نسبت به ایران و روسیه، تبلیغات گسترده‌ای را بر پا ساخته که واجب است همگی در مقابل این هجمه‌ها هوشیار باشیم.

عاملی به دیدارهای اخیر خود با برخی از سران کشور روسیه اشاره کرد و گفت: در آنجا به سران روس متذکر شدم که تبلیغات شما بسیار ضعیف است و دشمن با ادعاهای واهی در پی ایجاد تصویری نامناسب از مبارزات ایران و روسیه با تروریست‌ها در سوریه و عراق است.

وی با اشاره به اینکه امروز کشورهای عربی ـ غربی ایران را متهم می‌کنند به نفوذ در ساختار اجتماعی و سیاسی سایر کشورها، بیان کرد: دشمن تبلیغات عظیمی را در سراسر گیتی علیه کشورمان به راه انداخته است.

نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ اردبیل در پایان سخنان خود با اعلام اینکه امروز قرآن، اهل‌بیت(ع) و مردم مظلوم از ما لبیک می‌خواهند، اظهار کرد: حضور جوانان غیور و تمامی مدافعان حرم را برای دفاع از کج‌فهمی دینی گرامی می‌داریم.

ارسال نظرات