مهرداد محرم‌زاده گفت: اقدامات اولیه برای بین‌المللی شدن دانشگاه پیام نور واحد بیله‌سوارمغان انجام شده است.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۲۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: با توجه به اقدامات مؤثر در راه‌اندازی منطقه آزاد و تجاری شمال استان اقدامات اولیه برای بین‌المللی شدن دانشگاه پیام نور واحد بیله‌سوار انجام شده است.

مهرداد محرم‌زاده بیان کرد: با جذب دانشجویان خارجی امیدواریم گسترش فعالیت‌های کمی و کیفی مراکز علمی و تخصصی دانشگاه پیام نور را شاهد باشیم.

محرم‌زاده همچنین از میزبانی اردبیل برای برگزاری المپیاد ورزشی ویژه دانشجویان پیام نور کشور در اردبیل در سال‌جاری خبر داد.

وی فعالیت بسیج دانشجویی، کانون‌های علمی، هلال احمر و قرآن و عترت را به عنوان تشکل‌های فعال دانشگاه پیام نور یادآور شد و اضافه کرد: با فعالیت چندین تشکل دانشجویی، علمی حضور موفقی را در جشنواره حرکت که با همراهی دانشگاه‌های مختلف کشور انجام شد، به دست آوردیم که این خود افتخاری برای این دانشگاه محسوب می‌شود.

مهرداد محرم‌زاده همچنین اظهار کرد: برای اولین بار موافقت اولیه را از پارک‌ علم و فناوری و دانشگاه پیام نور گرفته‌ایم تا این مرکز را به صورت ترکیبی با شرکت دانشگاه‌ها و مجموعه پیام نور استان اردبیل راه‌اندازی کنیم.

وی این حرکت و اقدام مناسب را در افزایش درآمدزایی و معرفی پیام نور استان به عنوان مجموعه دانشگاهی موفق در راه‌اندازی این شرکت دانش‌بنیان در سطح ملی و بین کشورهای همسایه یادآور شد و تصریح کرد: انتظار می‌رود خروجی این کار مثبت و سازنده باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت: ما نسبت به افزایش کمی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور به عنوان یک رویکرد پیش رو اقدام کردیم که امیدواریم در کنار راه‌اندازی 6 رشته جدید برای سال تحصیلی آینده از 9 رشته بارگذاری شده نیز چندین رشته تحصیلات تکمیلی را برای استان اردبیل در قالب مجوز رسمی جذب دانشجو داشته باشیم.

محرم‌زاده از پیگیری‌ها برای ارتقاء قطب الکترونیکی اردبیل در مقاطع تکمیلی رشته علوم سیاسی در سال‌جاری خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات