با حضور قدوم پربرکت نماینده رهبری دراستان اردبیل مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) و سالن ورزشی حوزه عملیه خلخال افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۲۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، با حضور حضرت آیت الله سیدحسن عاملی نماینده مقام معظم رهبری دراستان ،امام جمعه اردبیل و منتخب مردم استان اردبیل در مجلس پنچم خبرگان رهبری مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهرک مسکن مهر دانش و بهشتی خلخال به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور آیت الله عاملی و مسئولین شهرستان خلخال و اعضای شورای تامین سالن ورزشی حوزه علمیه جعفریه خلخال در محل حوزه علمیه خلخال به بهره برداری رسید.

حضرت آیت الله عاملی با حضور در جمع طلاب حوزه علمیه جعفریه خلخال به تحصیل مطلوب ومستمر و مداومت در حوزه دین در بین طلاب خلخال تاکید کرد.

همچنین حضرت ایت الله عاملی در جمع مردم خلخال در مسجد جدید التاسیس حضرت فاطمه زهرا(س) حضور و سخنرانی کرد.

آیت الله عاملی بر لزوم استفاده از منابع آبی هر منطقه در آن منطقه تاکید و گفت: اگر مهار آبهای سطحی انجام شود هم حوزه کشاورزی وهم حوزه اشتغال پویا خواهد شد.

وی به میزان بالای تولید آب های سطحی در شهرستان خلخال بالغ بر 500میلیون متر مکعب در سال گفت: در کجای کشور این نعمت بی نظیر و همچون تولیدآبی را داریم .

وی دربخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تربیت نسل سالم در بین خانواده وجامعه تاکید کرد.

عاملی فضای مسجد را محیطی مهم برای حضور و اجتماعاتی اسلامی و محلی به یادگار مانده تاریخ اسلام دانست و گفت: حضرت محمد (ص) آخرین فرستاده رسالت الهی نیز در اولین لحظه ورود به مدینه و قبا و سایر شهرها مساجدی در آنها بنا وتبلیغ دین مبین اسلام را از آنجا آغاز نمود.

حضرت آیت الله عاملی هدف اصلی از سفر خود به خلخال را تقدیر از مردم شهرستان خلخال به لحاظ حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی عنوان و گفت: منتخب مردم خلخال هر وقت بخواهد برای مسائل و مشکلات خلخال پیش هر مسئول کشوری برویم بنده آماده تا پای به پای برای آبادانی منطقه قدم برداریم و باید همه مسئولین برای حل مشکلات خلخال تلاش کنند.

حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال در اول مراسم افتتاح مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) با تبریک حضور پربرکت آیت الله عاملی در خلخال گفت: افتخاری بزرگ برای مردم خلخال است که همچون نعمتی را خداوند به این منطقه ارزانی داشته و جای تقدیر است که برای افتتاح مسحد جدید التاسیس حضرت فاطمه زهرا (س) در خلخال حضور یافته اند.

ارسال نظرات