همایش توجیهی اعتکاف ویژه مربیان و سرگروه های حلقه های صالحین بسیج شهرستان نمین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۴۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، مربی صالحین بسیج استان اردبیل در همایش توجیهی مراسم اعتکاف در مسجد جامع شهر نمین اظهار کرد: ماه رجب، ماه پاکی و زمینه سازی برای ماه رمضان است.

دکتر علیرضا عبدی گفت: یکی از مهمترین برنامه های ماه رجب، ایام البیض یا اعتکاف بوده که معتکفین با خدای خود خلوت کرده و به خودسازی و عبادت می پردازند.

وی افزود: در سال 84 اعتکاف در اردبیل با حضور 70 نفری برگزار می شد اما در حال حاضر شاهد آن هستیم که جوانان به صورت خودجوش و مشتاقانه در مراسمات اعتکاف شرکت می کنند و هر ساله این مراسم با جمعیت بالغ بر شش هزاری برگزار می شود.

وی گفت: خطرناکترین کار فرهنگی آن است که دولتی شود و باید جوانان مشتاقانه در کارهای فرهنگی گام بردارند تا شاهد شکوفایی و تحول باشیم.

پیش از این نیز حجت الاسلام محمد حسنی، امام جماعت شهر آبی بیگلو در جلسه هیئت عاشقان ولایت، نشست ماهانه اخلاقی و بصیرتی سرگروه ها و مربیان صالحین اظهار کرد: امسال مقام معظم رهبری بیش از پیش بر انجام اقدامات لازم و عملی سازی اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.

وی افزود: هر خانواده ایرانی در صورتی که بتواند با نگهداری چند مرغ خانگی، نیاز خود به تخم مرغ را تامین کند گامی در راستای تحقق این امر مهم برداشته است.





ارسال نظرات