خبرهای داغ:
فرماندار گرگان با بیان اینکه درب فرمانداری برای حضور همه افکار باز است گفت: در مقطع نخست به دنبال این هستم که یک امانت‎دار خوبی باشم و انتظار من از شما دوستان پاسدار این است که دعا کنید که در این مسیر جز این نشود.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۴۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید عباس حسینی در جمع مجموعه شورای فرماندهی سپاه ناحیه گرگان اظهار کرد: امسال سال را با نام حضرت فاطمه(س) آغاز کردیم و امیدوارم در سایه این بانوی بزرگورا بتوانم خدمت شایسته‎ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشم.

وی  با بیان اینکه امسال را مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین کردند، گفت: در مدت چند روزی که در فرمانداری حضور داشتم با نشست‎های مختلف به دنبال این بودیم که تا 20 اردیبهشت ماه برشی از اجرای اقتصادمقاومتی را در سال جاری داشته باشیم.

فرماندار گرگان مرحله دوم انتخابات را یکی از دغدغه‎های فرمانداری دانست و گفت: امیدواریم با آرامش و سربلندی از مرحله دوم انتخابات خارج شویم.

حسینی با اشاره به اینکه آشنایی من با سپاه در دهه 60 و در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب بوده، گفت: با توجه به اینکه 26 ماه در منطقه غرب و کردستان حضور داشتم زمانی که به جهاد گرگان منتقل شدم احساس غربت می‎کردم با وجود اینکه نگاه ما نسبت به جهاد این بود که اگر نهاد نبود بسیاری از موفقیت‎ها و سربلندی ها رقم نمی‎خورد.

وی با بیان اینکه تا به امروز من عضو یک هیئت علمی دانشگاه هستم،افزود: از 84 تا 94 عضو هیئت علمی وزارت علوم بودم و 4 ساعت درس دو ساعت با دانشجویان ارشد و دو ساعت درس با دانشجویان دکترا را در هفته برگزار می‎کنم.

فرماندار گرگان به انتصاب خود در پست فرمانداری گرگان اشاره کرد و گفت: دوستان احساس کردن با حضور من می‎شود قدم‎هایی را برداشت و شاید صحبت‎ها و مذاکرات برای انتصاب من به یک هفته هم طول نمی‎کشید و با توجه به این مهم 30 سال ابرو جمع کرده خود را در نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق اخلاص گذاشتم و این پست را قبول کردم.

حسینی با بیان اینکه نگاه ما در فرمانداری گرگان این است که درب فرمانداری بر روی همه افکار باز است چرا که این مکان را یک نهاد حاکمیتی می‎بینیم، گفت: در مقطع نخست به دنبال این هستم که یک امانت‎دار خوبی باشم و انتظار من از شما دوستان پاسدار این است که دعا کنید که در این مسیر جز غیر این نشود.

وی با بیان اینکه یک چهارم جمعیت استان گلستان در شهرستان گرگان قرار داد، یادآور شد: نیمی از این جمعیت در روستاها قرار دارد که تا کنون برنامه‎ خاصی برای آنها اندیشیده نشده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها