خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان در دیدار با فرماندار:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: امسال را مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل مزین کردند و ما نیز در مجموعه این مهم را در دستور کار خود قرار داده‎ایم.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۵۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر در دیدار با فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه فرماندار گرگان یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است ، گفت: با توجه به اینکه در روز معارفه فرماندار گرگان اعزام سومین مرحله کاروان  راهیان نور را به مناطق جنوب کشور داشتیم و در سفر به سر می‎بردیم نتوانستیم در این مراسم حضور داشته باشیم و همچنین از آنجایی که فرماندار محترم رئیس شورای تامین و ستاد پشتیبانی است در راستای هماهنگی موضوعات مرتبط به دنبال این بودیم که این جلسه برگزار شود تا با نگاه فرماندار گرگان آشنا شویم.

وی به پتاسنیل و ظرفیت‎های سپاه ناحیه گرگان اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه سپاه و بسیج در راستای تحقق به منویات مقام معظم رهبری و خدمت به مردم در شهرستان گرگان آماده و پا به کار است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان بیان کرد: بسیج با صالحین به دنبال خود سازی، با شورای امر به معروف به دنبال رشد معنوی جامعه و با آمادگی رزمی به دنبال مقابله با تهدیدات است  و سپاه ناحیه گرگان در این مسیر سرباز ولایت و آماده جانفشانی کردن است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خاطرنشان کرد: امسال را مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل مزین کردند و ما نیز در مجموعه این مهم را در دستور کار خود قرار داده‎ایم.

مهاجر با بیان اینکه امسال اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان را در پیش‎ داریم، گفت: امیدواریم با توجه به حرکت معنوی راهیان نور که در ابتدای سال رقم خورد بتوانیم در سال جاری فرهنگ غنی ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها