ناحیه مقاومت حضرت مسلم بن عقیل(ع) منطقه 18 سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)تهران بزرگ در ایام نوروز بیش از 4500 نفر از مشتاقان زیارت سرزمین های نور را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام کرد.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۷۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ؛ معاون روابط عمومی ناحیه مسلم بن عقیل(ع) طی گزارشی از اعزام بیش از 4500 نفر از علاقه مندان به زیارت سرزمین های نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب خبر داد و گفت: این ناحیه طی شش مرحله 1500 نفر از مردم دارالمؤمنین منطقه 18 را به صورت متمرکز و 3000 نفر را به صورت غیر متمرکز و با همکاری شهرداری منطقه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام کرد.

جمالی افزود: ثبت نام از زائرین در بهمن ماه 1394 در حوزه ها و پایگاه های مقاومت منطقه 18 آغاز شد که اولین کاروان در 25 اسفند عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شدند.

وی تصریح کرد: تمامی کاروان های راهیان نور ناحیه مسلم بن عقیل(ع) به نام شهدای مدافع حرم مزین شدند تا یادی باشد از دلاور مردانی که از همه هستی خود گذشتند تا حرم عقیله بنی هاشم(س) از هجوم گروه های ناجوانمرد تکفیری در امان بماند.

وی افزود: در این سفرهای زیارتی که از 25 اسفند شروع شد کاروان های شهیدان مدافع حرم قدیر سرلک، حسن فرامرزی، مرتضی کریمی، علی رضا مرادی، مجید قربانخانلو و حسین امیدواری در شش مرحله تا تاریخ ششم فروردین 95 به خوزستان اعزام شدند و در اردوگاه ناحیه مسلم که در بلوار جانباز خرمشهر و در ورزشگاه شهید جهان آرا آماده شده بود توسط خادمان شهدا پذیرایی شدند .

معاون روابط عمومی ناحیه مسلم بن عقیل(ع) خاطرنشان کرد: حوزه های مقاومت بسیج خواهران و برادران؛ شهید صیاد شیرازی، حکمت، کربلا، مطلع الفجر، عقیله بنی هاشم(س)، خیبر، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و عصمت در ثبت نام و اعزام کاروان های راهیان نور نقش ویژه ای داشته اند.


ارسال نظرات