خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج کارمندی الحدید شاهرود گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی و توجه به داخل و درون زایی نظام از خانواده ها شروع و در جامعه و دولت و نظام تعمیم داده می شود و باید همه آحاد جامعه در این امر مهم دخیل و اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۹۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی احمدی در اولین جلسه شورای حوزه بسیج کارمندی الحدید شاهرود که با حضور اعضاء در اتاق جلسات این حوزه برگزار شد در سخنانی با تبریک سال نو و با اشاره به شعار سال(اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل) اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب امسال را سال اقدام و عمل در موضوع اقتصاد مقاومتی نام نهاده اند و این نام گذاری برای همه آحاد جامعه و مسئولین یک حجت برای اجرای برنامه هاست.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی که برنامه های کلی آن تصویب و لازم اجرا برای همه نهادهاست متاسفانه مورد توجه جدی مسئولین قرار نگرفته است و امسال باید با توجه به تاکید رهبری فرزانه انقلاب همه در این زمینه فعال و حاضر در صحنه باشند.

فرمانده حوزه بسیج کارمندی الحدید شاهرود خاطر نشان کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی و توجه به داخل و درون زایی نظام از خانواده ها شروع و در جامعه و دولت و نظام تعمیم داده می شود و باید همه آحاد جامعه در این امر مهم دخیل و اهتمام داشته باشند.

وی تصریح کرد: در خانواده ها باید در مورد صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده از کالای ایرانی و ملی توجه شود و در جامعه نیز باید این امر محقق شود و همچنین دولت در این امر نقش موثر داشته و در مورد اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلی آن اهتمام داشته باشند.

احمدی با بیان اینکه باید ما در جامعه فرهنگ سازی نماییم گفت: ادارات ما الگوی اقتصاد مقاومتی در جامعه و توجه به درون زایی باید باشند تا این فرهنگ سازی را به جامعه منتقل نمایند و در بسیج ما باید این فرهنگسازی را ایجاد نموده و توجه ویژه نماییم.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های مختلف در راستای تحقق شعار سال در بسیج کارمندی عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیج کارمندی در بدنه ادارات و ارگان های دولتی است باید تلاش کرد تا با برنامه ریزی در این زمینه بسیجیان کارمند را آگاه نمود و تلاش کرد تا در مورد اهتمام به امر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل همه نقش آفرینی کنند.

در این جلسه در خصوص برنامه های سال جاری بسیج کارمندی و توجه به شعار سال در اجرای برنامه ها تاکید شد.

همچنین طبق یک سنت حسنه چند ساله برنامه دید و بازدید شورای بسیج کارمندی به مناسبت سال نو هر شب در منزل دو نفر از اعضا شوری حوزه اجرا می شود و در این برنامه اعضا شورا به اتفاق خانواده ها با حضور در منزل یکی از اعضا به عید دینی و صله رحم می پردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها