به مناسبت هفته گرامی داشت مقام زن و مادر

جشنواره ورزشی ویژه بانوان شاغل در ادارات شهرستان بهاباد برگزار شد

بمناسبت هفته گرامیداشت مقام زن جشنواره ورزشی ویژه بانوان شاغل در ادارات بهاباد در رشته تیراندازی با اسلحه بادی و دارت در سالن مجموعه ورزشی امام علی (ع) بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۱۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: بمناسبت هفته گرامیداشت مقام زن جشنواره ورزشی ویژه بانوان شاغل در ادارات بهاباد، با حضور معاون فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در رشته تیراندازی با اسلحه بادی و دارت در سالن مجموعه ورزشی امام علی (ع) بهاباد برگزار شد.

در مراسم برگزاری این جشنواره معاون فرماندار بهاباد در سخنانی با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا و هفته گرامی داشت مقام زن و روز مادر به اهمیت ورزش در جامعه اشاره کرد و افزود: توسعه ورزش بانوان با توجه به نقش در توسعه جوامع از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته وی، اگر دنبال جامعه با نشاط هستیم توسعه ورزش باید به عنوان یک اولویت و شاخصه مهم در این حوزه مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد باید با یک برنامه منسجم و عملیاتی زمینه حضور بیشتر بانوان این شهرستان در سطح ورزش‌های بانوان افزایش یابد و خاطرنشان کرد: بدون شک ورزش نقش مهمی در سلامت جامعه و رفع آسیب‌های اجتماعی دارد.

در این دوره از مسابقات ورزشی تعداد 30 نفر از بانوان شاغل در ادارات شهرستان بهاباد شرکت کردند و در این بازیها به رقابت پرداختند.


ارسال نظرات