خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات خراسان جنوبی: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در بسیج ادارات با هفت کمیته فعال می شود و برنامه ها جنبه ایجابی و اغنایی دارد.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۳۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، رضا هزاری صبح امروز در اولین نشست ماهانه فرماندهان پایگاه های حوزه ادارات کل استان با اشاره به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری در زمینه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سازمان بسیج ادارات فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ها در راستای تحقق شعار سال جنبه ایجابی و اغنایی دارد و جامعه هدف شامل کارمندان، خانواده های ایشان و ارباب رجوع ادارات می شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان عنوان کرد: شنبه(21 فروردین ماه) اولین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را که متشکل از چند کمیته است؛ در دستور کار داریم.

وی همچنین به تشریح کمیته های مربوطه پرداخت و افزود: کمیته تبلیغات و استفاده از فضای مجازی و فرهنگی در ادارات برای گفتمان سازی شعار سال فعال می شود.

هزاری ادامه داد: کمیته پیگیری مصادیق را فعال کردیم که باید مصادیقی که همسو و یا در تعارض با اقتصاد مقاومتی است از ریز تا درشت شناسایی شود و برای محصولات خارجی جایگزین مناسب داخلی تعریف و چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه بهره وری را برای ستاد پیش بینی کردیم که هر سه ماه یکبار صورت گیرد ابراز داشت: حمایت از تولیدات داخلی را در دستور داریم که باید کالاهای ایرانی را با اولویت شهرستان، استان و کشور شناسایی کنیم و برای عرضه به کارپردازان و خریداران ادارات معرفی نماییم.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان گفت: بخش دیگر کار، حمایت از کارگاه های تولیدی استان است. به این ترتیب باید با اداراتی که در حوزه کارگاه های استان متولی هستند؛ ارتباط گیری داشته باشیم و هماهنگی و تعاملات لازم صورت گیرد.

وی اظهار داشت: کمیته ای فعال در حوزه مبارزه با فساد خواهیم داشت که با آشنایی کارمندان باید برنامه های این حوزه اجرا شود و بخش اشتغالزایی را فعال کردیم که اداراتی که عرصه های اشتغال دارند را به جویندگان کار معرفی کنیم.

هزاری با بیان اینکه سال 94 به خوبی تبیین اقتصاد مقاومتی و فواید آن انجام شده است افزود: سال گذشته در دو حوزه حمایت از کارگاه های تولیدی و بهره وری در مصرف برق اقدامات خوبی صورت گرفت.

انتهای پیام/ 12165

ارسال نظرات
پر بیننده ها