خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ولایت تبریز در جمع کارکنان این ناحیه با اشاره به نامگذاری این سال افزود: این نامگذاری متناسب با تهدیدات، فرصت ها، نقاط قوت و ضعفی که در کشور وجود دارد انتخاب شده و این امر از اهمیت مسئله اقتصاد برای کشور حکایت دارد.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۵۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نادر ارسلامی افزود: اقتصادمقاومتی حمایت از بنگاه های کوچک تولیدی برای تولید بیشتر و استحکام بیشتر مبتنی بر مولفه های داخلی است و هرچه اقتصاد متکی بر داخل باشد ماندگاری و پایدارتر است و کمتر در معادلات جهانی دچار مشکل و آسیب می شود.

وی با اشاره به یکی از ارکان اقتصادمقاومتی تاکید کرد: اصلاح الگوی مصرف یکی از این موتورهای محرکه اقتصاد است که اگر در جامعه نهادینه شود اثرات فوق العاده ای خواهد داشت و این نیاز به فرهنگ سازی در جامعه و مهمترین نهاد جامعه یعنی خانواده دارد.

ارسلانی ادامه داد: این امر آن قدر مهم است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان جهاد یاد کرده اند بنابراین هم دستگاه‌هاى دولتى، هم دستگاه‌هاى غیر دولتى، هم آحاد مردم و خانواده‌ها باید به این مسئله توجه کنند و آغاز این اقدام نیز باید از خانواده باشد و خود به خود در جامعه نیز این امر تزریق می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها