مدیرکل امور روستایی و شوراهای استاندار مرکزی مطرح کرد:
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استاندار مرکزی با اشاره به فعالیت 235 بانوی عضو شورای اسلامی و دهیار در سطح استان در راستای پیگیری و رفع مشکلات روستاها گفت: چالش‌های مطرح شده از سوی دهیاران در کارگروه توسعه روستایی مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۷۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سیامک سلیمانی در نشست بانوان عضو شورای اسلامی و دهیاران روستایی که به مناسبت تجلیل از مقام زنان برگزار شد با اشاره به شکل‌گیری نهاد دهیاری اظهار داشت: یکی از اقدامات پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل دهیاری‌ها به عنوان مدیریت نوین و ارشد و در کنار آن نهاد نظارتی شورایهای اسلامی در روستاها بوده است.

وی افزود: در این همایش 235 بانوی دهیار، عضو شورای اسلامی و کارشناس مرتبط با امور روستایی استان هستیم که با توجه به شعار سال که "اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده هماهنگی‌ها و خط مشی‌هایی برای اجرا و تحقق اقتصادمقاومتی خواهیم داشت.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استاندار مرکزی تصریح کرد: 48 وظیفه برعهده دهیاران قرار دارد که در این میان یکی از این وظایف رسیدگی به امور معیشتی و اقتصادی است.

انصاری ادامه داد: پیش از ایام نوروز برنامه‌هایی در این راستا به دهیاری‌ها ابلاغ و امروز سعی داریم هماهنگی‌های لازم را داشته باشیم و امیدواریم شاهد ارتقاء شاخص‌های توسعه‌ای و سطح معیشت مردم باشیم.

وی افزود: از عملکرد بانوان دهیار وشوراها رضایت داشته چراکه آنان در روستاها توانستند درحوزه عمل به وظایف خود بسیار مسئولیت پذیر و کارآمد عمل کنند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استاندار مرکزی تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات و معضلات موجود در روستاهای استان اقدامات چشمگیری توسط دهیاران زن در روستاها انجام شده که باید این اقدامات در سال جدید با یک برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند تداوم داشته باشد.

سلیمانی با اشاره به تشکیل کارگروه توسعه روستایی در سال گذشته گفت: تشکیل این کارگروه از اقدامات مطلوب در حوزه روستایی است و چالش‌هایی که درباره روستاها توسط دهیاران مطرح می‌شود در این کارگروه مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات